Gå til innhold

når kan jeg tidligst teste meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange dager/uker etter EL kan jeg tidligst teste meg?

:) Hadde ikm ca 1 oktober..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke fått TR etter 1 okt? Eller hadde du TR 1.okt??

Om du hadde er vel din nye ikm ca 29.okt... Dette forutsetter en syklus på 28 dager da. Det er skjeldent man tester positivt før 2-3 dager før dette. Mer normalt er vel 1 dag +/- ikm dato...

Skrevet

skulle hatt den 1 okt, men ikke fått den. dette er alså den 18 dagen over forventet mens dag. 19 i morgen..

Skrevet

Da må du jo bare teste med en gang.. De fleste får rett resultat på ikm så du kan jo teste nå med en gang.. Så langt over så får du nok ganske raskt svar..

Skrevet

ta en test no.... den burde være superpositiv vist du e gravid. :)

har du ikke testa etter 1 oktober????

Skrevet

testa en uke etter IKM men var negativ, har kjøpt flere tester de kommer i posten i morgen:) De siste dagene har symptomene kommet på løpende bånd. ekstremt mye strekk nede på høyreside av magen. karer ikke å dytte barnevogna forann med engang. og den venstre puppen er super øm og masse menssmerter men ingen blødning Grugledermeg til og teste i morgen:))

Skrevet

Test igjen og skriv svarer! 18 dager over.. tror eg hadde gått på veggen! er 1 dag over og er helt i hundre. hehe

Skrevet

Skal teste meg i morgen. Skal stå klarved postkassa når postmannen kommer:)) takk for alle svar:) skriver hva det ble i morgen:))

Skrevet

skal teste meg oå mandag, blir 30 i helga så dette blir spennende,inatt hadde jeg intenst halsbrann..kan jo være tilfeldig...men er jaggu noe jeg ikke pleier ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...