Petrine +spire=❤ Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har inntatt en "har gitt opp holdning". Det er egentlig utrolig deilig. Har veldig lite fokus på prøvingen og er fulstendig avslappet til det hele. Tenker ikke på det i det hele tatt, før jeg slår på pc'n da. Da må jeg jo inn å titte litt her da. Vi har selvfølgelig hatt sex rundt el-tider, men ikke testet eller noe. Så jeg vet ikke når jeg hadde el, bare tror at den er over. Vi har sex når vi vil. Tenker ikke lenger at kanskje var det dette som skal bli en baby, eller at nå svømmer det kanskje noen som kanskje møter ett egg. Kanskje er egget befruktet, eller nå ruller det nedover mot livmoren. Sånn som det har jeg holdt på tidligere. Altfor mye fokus på det hele. Men denne pp har jeg som sagt gitt opp. Håpet er jo alltid der da, men orker ikke jage etter det. Kommer heller til å bli superoverrasket om jeg en dag får en positiv test Oi ble litt langt dette hehehe
Tuddeli Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Vi får håpe det er det som skal til! Det å ha sex når man har lyst er nok ikke det dummeste, kroppen har jo gjerne mest lyst når det kan bli baby av det :-D Vi skal vel teste uke 43 begge to, så bare en ukes tid igjen i spenning :-)
Petrine +spire=❤ Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2010 Ja sant det ) Har nok mye mer lyst på sex rundt el. Det er nok kroppen som vet mer enn meg hehehe =) Ja det blir vel test neste uke, men det er også litt deilig for jeg går ikke å venter på den magiske dagen. I dag var det sånn at, oi er vi alt kommet til den 18!! Dagene går mye fortere nå som jeg er så avslappet ) Krysser alt for deg Tuddeli!!
CI82 Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Håper jeg kan bli litt mer avslappet selv... Tror ikke det er bra å stresse og teste for mye. Ble helt opphengt i å bli gravid igjen etter SA i juli, men føler jeg er litt mer avslappet nå. Det er lett å si nå som jeg har mensen, men vi får se om noen uker. Lykke til!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har samme innstilling nå. Vi har bare prøvd i 3 mnd, men etter jeg mistet en som stod meg nær fikk jeg det travelt med å lage et nytt liv... Likevel, jeg har to nydelige barn og har det bra med det. Vil gjerne ha enda en liten, men den kommer når den kommer! (Jo før, jo heller;) ) Jeg har nok EL nå og skal teste i månedsskiftet... Lykke til Tuddeli og Petrine 6.pp!
Tuddeli Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Takk takk, jeg liker og tro at jeg er nokså avslappet i forhold til det hele jeg også... men vi får nå se da når IKM nærmer seg, hehe. Sant det at tia går mye fortere hvis man fokuserer på litt andre ting, men her er det så mye som skjer med en liten en fra før, så det tror jeg skal gå fint :-) Krysser fingre og tær for deg også!
Tuddeli Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Innlegger ditt dukket ikke opp før etter at jeg hadde postet mitt, LilleMalin♀♂. Masse lykke til til deg også! :-)
Petrine +spire=❤ Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2010 CI82: Nei stress er overhode ikke bra på noen stadier i livet, og spesielt ikke når en prøver å bli gravid! Prøv å slappe av ihvertfall Lett å si, vanskelig å gjennomføre, men tror det er det beste! Håper for oss alle )
Petrine +spire=❤ Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. oktober 2010 Masse lykke til til deg også LilleMalin♀♂! Håper det ikke tar så altfor lang tid!!
mamma til 4 :) 1 SA gravid Skrevet 18. oktober 2010 #10 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg ble gravid denne mnd og denne mnd har jeg hatt lite fokus på det hele og det er nesten rart at jeg ble gravid i det hele tatt da vi har veldig lite sex denne mnd pga jeg har vært syk..Men jeg er over ikm som var den 17 og jeg bruker aldri gå over tiden uten at jeg er gravid.. Så jeg tror nok at det hjelper på å bli gravid og ikke ha fokus på å teste o.l heller kose seg med prøvinga.. Masse lykke til
Petrine +spire=❤ Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 18. oktober 2010 Takk takk Og igjen gratulerer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå