Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. oktober 2010 #1 Del Skrevet 18. oktober 2010 Lang historie kort. Jeg har blødd mer eller mindre hele tiden siden uke 5. vert på UL da jeg var 6+6 for å se om det var liv. det var det. 5 dager etterpå kom styrt blødningen. Var på UL dagen etterpå, fortsatt liv. har blødd mer eller mindre en uke etter dette nå, er i dag 8+2. Er selvfølgelig urolig pga dette. Sendte mail til min tidligere IVF-lege Jon Hausken og forklarte situasjonen. Sa til han at dersom han mente at barnet i magen liksågodt kunne være dødt som levende så ville jeg ha en UL hos han. Jeg fikk tilbake at han sjønnte godt at jeg var urolig, men han trodde nok at alt var bra. Men for å slippe å tenke på dete skulle jeg få gratisk UL time hos han (koster jo egentlig 900 kroner). dette er ikke første gang han er grei med meg, snakker meg om en fantastisk lege. det hører med at jeg har etterlatt mye penger hos dem da. Og det at jeg har en spesiell dignose har jo gjort sitt til at han er og har vert interessert når jeg faktisk blir gravid:) Men jeg er vertfall lykkelig. I morgen skal jeg på UL på nytt hos han. da får jeg håpe jeg ser ett levende barn Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142452745-jeg-er-s%C3%A5-heldig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå