♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 22. oktober 2010 #26 Skrevet 22. oktober 2010 Krysser fingrene for deg, Hattifnatti Her kom TR på tirsdag, så jeg flytter over til IKM uke 46...
juli2011spire:) Skrevet 22. oktober 2010 #27 Skrevet 22. oktober 2010 Hmm, kjedelig asså... Trudde jeg var i stabil syklus jeg, men neida... IKM var vel egentlig på tirsdag, men det dukket ikke opp noen tr og graviditetstester har vært blenda hvite. testet sist i går, har en til som jeg tar i morgen eller søndag...
Ultra Skrevet 24. oktober 2010 #28 Skrevet 24. oktober 2010 Gratulerer til alle gravide <3 lykke til. Jeg er over i ikm uke 46, så får vel bare smøre meg med tolmodighet.
lille frø, mor til to Skrevet 24. oktober 2010 #29 Skrevet 24. oktober 2010 Gratulerer så mye til dere som har gått over til første trimester! Jeg tror fortsatt jeg var gravid, men den satt ikke. Alle symptomene er borte og energien er tilbake. Eller kanskje jeg ble innbilt svanger. He he...flaut. Hopper over til 2pp. Lykke til jenter;-)
Hattifnatti & JuliRumpetrollet Skrevet 25. oktober 2010 #30 Skrevet 25. oktober 2010 Da var jeg brått en av de heldige denne måneden som flytter til 1. trimester<3 Takker alle for deling av tanker, opplevelser og spenning, håper å se dere alle inne på 1. trimester etterhvert:) Ønsker dere masse masse lykke til videre!<3
juli2011spire:) Skrevet 28. oktober 2010 #31 Skrevet 28. oktober 2010 Gratulerer dere som er blitt gravide Jeg flytter over til 1 trimester sammen med dere!!! Har i dag fått positiv graviditets test!!!! JIPPI!! Var 9 dager forsinket, testet sist på lørdag og den var negativ, så forberedt på det samme i dag men jammen var det ikke to streker der!!! :)
Kath+3 Skrevet 28. oktober 2010 #32 Skrevet 28. oktober 2010 testet du positivt 9 dager etter IKM?? Jeg er 7 dager over i dag, men testet negativt seinest i går..Testet du flere negative før den positive? Kjempe masse gratulerer!!
juli2011spire:) Skrevet 28. oktober 2010 #33 Skrevet 28. oktober 2010 ja jeg trudde jeg hadde ikm for 9 dager siden, kan jo hende jeg har kjent el uten å egentlig ha hatt det... jeg har testa masse negative tester! hehe. har ikke teste på ei uke, men i dag var den altså positiv
LilleFru Skrevet 29. oktober 2010 #34 Skrevet 29. oktober 2010 Så frustrerende!!! IKM forrige fredag, trudde den kom til tida da jeg hadde murring i korsryggen torsdag forrige uke, men neida - kun en stripe rosa utflod... Negativ test på tirsdag morgen, med ømme pupper fra onsdag, og en bitte liten frisk blødning igår - tenkte at NÅ kommer ihvertfall mensen. Men neida, idag bare en smule brun utflod! ARG! Om jeg ikke er gravid, kan jeg vel ihvertfall få mensen?! Jeg har hatt sykluser på 28-30 dager tidligere, nå på dag 35... Men hadde nok en SA forrige måned, mulig det har noe med saken å gjøre? Phu dette ble langt, men fint å få letta hjertet litt før helgen
LilleFru Skrevet 29. oktober 2010 #35 Skrevet 29. oktober 2010 Gratulerer forresten til alle med frø på vei
Kath+3 Skrevet 30. oktober 2010 #36 Skrevet 30. oktober 2010 Hvordan går det LilleFru? Her er det fortsatt negativt gitt..Vil helst bare få TR på besøk nå å få det overstått!! Dritt lei, frustrert og små-sint av dette! Tror nok ikke jeg er gravid, men det er jo typisk at syklusen skal tulle med meg nå når vi endelig har bestemt oss for å prøve å bli gravide! Aldri vært forsinket før liksom Jaja..man får bare vente på besøk da Blir nok en legetur i uke 45 om det ikke skjer noe..
LilleFru Skrevet 1. november 2010 #37 Skrevet 1. november 2010 blæh... tok min test nr to igår, greide å vente fem hele dager! men like blank. idag ser jeg antydning til rosa utflod, så da er det vel håp om at mensen kommer ihvertfall, frustrerende at alt stopper opp uten å være gravid... ellers stikker jeg til gynekologen snarest, har liggende en henvisning, lenge nok siden siste celleprøve, og jeg jobber også natt, så det kan jo påvirke mulighetene for å bli gravid... venter du fortsatt Kath 111?
Kath+3 Skrevet 1. november 2010 #38 Skrevet 1. november 2010 Jeg venter og venter..Hehe Tror jeg blir gal..Eksamen i morgen også, det hjelper ikke på skolearbeidet at tankene er ett helt annet sted..Menmen..Stresser ikke med det mer nå, det som skjer det skjer Har ikke helt styr på når EL var så kan være vi er litt forskyvet denne måneden..jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå