Cryst@l Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Kan sikket ramse opp det meste! hehe.. litt kvalm, om morningen og når eg ikke har spist på 1 time. fort sliten skikkelig hjertebank. Tisser ofte, men ikke om natta. Litt høyere temp. Tappen har ikke kommet ned igjen, litt ømmebrystvorter og litt større pupper med tydelige blodårer. Og ikke minst vondt i korsryggen/bekkenet. Men ingen positiv test til nå.. Ikm i går.. men kan ikke si helt sikkert at det er det.. kan være eg får mensen i morgen eller i slutten av uken... Du da? Lykke til
lille frø, mor til to Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Uendelig trøtt, sulten, savner sjokolade, litt metall-lukt i urinen sist men ikke minst en sikker vinner; navlebrokk. Da må jeg vel være gravid? Ler meg skakk hvis jeg er innbilt svanger;-)) Lurer på når jeg skal teste?
*papilla* Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Ingen spesielle symptomer her utenom hatt en del vondt i hodet i det siste og kanskje litt trettere en normalt (men det kan jo skylde mørketiden?).... Hadde IKM igår, men fremdeles ingen tegn til tanta.. så krysser fingrer og tær for at noe er på gang :) Masse lykke til til dere også!! :)
Des87 Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 kjenner at TR er på vei, murringer og det som følger med Så tror ingenting er skjedd denne mnd heller Nærmer oss 10 pp *** Men så får vi se hva som skjer * tvi tvi alle sammen :
LilleMy08 Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har begynt å bli veldig trøtt, også må jeg tisse hele tiden. Har også fra tid til annen "mens murringer" Testet positivt i dag tidlig selv om IKM ikke er før på torsdag eller fredag
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har skikkelig murringer idag, også kom det litt blod på papiret idag:( 5 dager før ikm.. Så tante rød kommer vell straks... Huff:,(
bamsemomsen Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2010 jeg har disse symptomene. støl følelse i magen. masse luft, det romler støtt. er sulten og går på do ofte, litt murringer og pupper som er litt ømme ikke mye men merker det mest om kvelden
LilleMy08 Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Må bare legge til at jeg har fått noen kviselignende saker i ansiktet. Hadde en del problemer med dette i forrige svangerskap også
Noah 08. Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 IKM i går...ingen mens enda... litt stikkinger i magen/underlivet,tisser ofte...klar i ryggen (men jobber i bhg da) litt treg mage.. skal teste torsdag...spent..
malingus Skrevet 19. oktober 2010 #11 Skrevet 19. oktober 2010 Vel i dag har jeg kjent meg litt kvalm. Har kvalmen oppi halsen nå her jeg halvligger i sofaen. Og legger jeg go'viljen ordentlig til kanskje litt "rar" i puppene og bittelitt stikninger i magen. Men sist måned hadde jeg masse av dette, men mensen kom som vanlig den. Så denne gangen driter jeg i kroppen. Kan ikke stole på den. IKM på fredag. Får se da.
Ultra Skrevet 19. oktober 2010 #12 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har fått større pupper, til mannens store glede. De er mest store, men ikke spesielt ømme. Ellers er det bare små symptomer som like gjerne kan være pms. Murringer, vondt i korsryggen, over følsom og skiftende humør. Har Ikm på lørdag, synes dagene går veeeeldig sakte. Finnes det ingen annen måte å teste på enn g-tester? Er så spent.
*papilla* Skrevet 20. oktober 2010 #13 Skrevet 20. oktober 2010 Da kom tanta.. Prøvde å si at vi ikke var hjemme, men hun hadde egen nøkkel - den sniken "¤"#%"#"!%"#%! Jaja, ny pp nye muligheter.. Lykke til alle:))
charlotte,b Skrevet 20. oktober 2010 #14 Skrevet 20. oktober 2010 Venter og venter. Skulle fått mensen i dag, men ikke kommet ennå - men dagen er jo fortsatt ung!!! Har ingen følelse av at jeg er gravid heller, så tante er vel på vei!!!!!! Har nå prøvd siden juni og begynne rog bli LEI av at tante alltid må komme!!!! Lykke til jenter!!!!
Consa Skrevet 20. oktober 2010 #15 Skrevet 20. oktober 2010 Pga pillislutt tidlig i høst vet jeg ikke garantert når jeg har ikm, men tror mest sannsynlig det er denne uka, så det er spennende dager. Heldig vis ikke sett noe til tr enda, men jeg testet meg i dag tidlig og den var uheldigvis negativ... Tror dere det kan være sjans enda??? Dette er symptomene mine til nå: (men er såklart veldig redd for at det bare en innbilning..) Masse "putring" i magen (Føles som små luftbobler som beveger seg rundt) "Gummitykkelse" på utfloden et par dager Lynende stikk nedentil (kjent en gang) Masse kviser
bobbels Skrevet 20. oktober 2010 #16 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har IKM på søndag, tok en test i dag og fikk pluss tegn :-) Juhuuuu!!
LilleMy08 Skrevet 20. oktober 2010 #17 Skrevet 20. oktober 2010 Gratulerer SÅ masse bobbels!!! Da er vi to Jiiiiippppppppiiiiiiiii!!! =D
Maibaby:) Skrevet 20. oktober 2010 #18 Skrevet 20. oktober 2010 da er vi tre!!!! plusstegn hos meg også!!!! jippi!!! gratulerer til dere!!!!
Maibaby:) Skrevet 20. oktober 2010 #19 Skrevet 20. oktober 2010 da er vi tre!!!! plusstegn hos meg også!!!! jippi!!! gratulerer til dere!!!!
Hattifnatti & JuliRumpetrollet Skrevet 21. oktober 2010 #20 Skrevet 21. oktober 2010 Gratulerer så mye alle mann!!!
Hattifnatti & JuliRumpetrollet Skrevet 21. oktober 2010 #21 Skrevet 21. oktober 2010 ..eller damer blir kanskje mer riktig!
charlotte,b Skrevet 21. oktober 2010 #22 Skrevet 21. oktober 2010 Da er testen tatt og den var posetiv!!!!
sk Skrevet 21. oktober 2010 #23 Skrevet 21. oktober 2010 ikm tirsdag, men ikke testet enda.. har mye av samme "symptomene" som er nevnt, fryktelig trøtt å slapp,men er vel bare innbilling,må komme meg avgårde å kjøpe test om det ikke kommer noe i dag eller i morgen, håper nå at det er rett timing denne gangen. lykke til jenter, å gratulere så masse til dere som har testet positivt
Noah 08. Skrevet 21. oktober 2010 #24 Skrevet 21. oktober 2010 Da kom tanta i dag..på dag 31 i syklusen.. prøvde ikke masse denne gangen,sees til ikm i uke 46 engang,da er vi med! :-) Lykke til jenter og gratulere til dere som testa positivt !
Hattifnatti & JuliRumpetrollet Skrevet 22. oktober 2010 #25 Skrevet 22. oktober 2010 Testet svaaaak positivt idag tidlig, så svakt at jeg frykter det er skyggestrek... Har ikm på søndag. Hjem og sjekke postkassa for CB-test som ble bestilt på onsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå