-mtp- Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 noen som har erfaring med dette? hjalp det?
minnimus83 Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 hva er det egentlig og hva ska det være godt for?
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 http://www.familie-klinikken.no/site/index.php/www/Akupunktur/Les-mer-om-Akupunktur-for-gravide Her kan du lese litt. Jeg går hit og får det. Er første gnag, men jeg vet at akupunktur har god effekt på meg, så håper dene gangen på en normal fødsel og ikke HKS
charsoer Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Har tatt det to ganger nå før fødsel. Førte til at slimproppen gikk, men ingen fødsel. Jordmor som gjør dette sier at det ikke setter i gang prosesser som ikke er klare, men bidrar for å klargjøre fødsel og kan gjøre fødselen lettere. Jeg fikk noe mer søvn dagen etterpå, så slik sett hjalp det. Ha ikke for store forhåpninger om at fødselen kommer i gang.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har fått det begge gangene før termin med mine unger. Jeg har stor tro på at det fungerer, jeg har hatt korte fødsler (6 og 4 timer) og de har vært opp til termin ( 3 før og 2 etter). Sist med han minste så fikk jeg akupunktur på eks ons og på fredag var jeg hos jordmor, da var jeg moden og hun tøyde til jeg hadde 3cm åpning. Før den akupunkturen så var jeg ikke moden og hadde ikke åpning. Så ja jeg tror på effekten av dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå