Gå til innhold

Fader heller! Jeg lovte meg sjøl.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi meg noen tips her. Jeg trodde seriøst at jeg kjente kroppen min godt. Har ei jente fra før og en SA før det. Ble gravid på første forsøk begge gangene. Nå har jeg kjent EL-smerter hele lørdag(sterkeste smertene var denne dagen, selv om d murret litt før d). La inn aksjene tordag og fredag. Hadde el-slim begge disse dagene. Nå klarte jeg ikke å la være å sjekke EL-kalkulatoren denne gangen heller. Og ifølge den har jeg ikke hatt EL. Sykluslengde og første dag i siste mens stemmer. Nå er slimet(beklager detaljer) hvitt og seigt som lim. Hva fader skal jeg tro? Det romsterer en del der nede, men har ikke smerter som EL. Burde jeg ta en runde til i halmen? Hadde liksom tenkt at jeg skulle klare meg uten EL-tester! Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta noen runder til du. Bedre med en gang for mye enn for lite :) Den der el-kalkulatoren forteller deg vel bare gjennomsnittlig sånn ca... Tror jeg vile valgt å stole mer på kroppen min og heller tatt noen ekstra runder om jeg var usikker. Håper du har truffet/treffer! Masse lykke til =)

Skrevet

Det blir nok en runde til i kveld ja:) Takk for at du gidder å svare:)

Skrevet

Sier som Petrine: noen runder til skader ikke:-)

Hvorfor skal du ikke prøve el-tester? er jo så kjekt å vite sikkert:-)

Skrevet

Vet jo hvor frustrerende det kan være når en ikke vet noen ting. Denne kroppen vår kan lure seg selv noe helt enormt!!

Skrevet

Bare tull egentlig, men jeg er alltid så sikker på EL. I og med at jeg følger samme oppskrift som de forrige to graviditeterne, så tenkte jeg det skulle bli like enkelt denne gangen også. Men kroppen kan jo forandre seg. Legger inn noen ekstra aksjer i kveld, og skulle det vise seg at det blir helbom, så blir det EL-tester neste PP!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...