3barns-mamma <3 Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Bare elsker denne serien:) Og det er jo ekstra gøy å se fra KK og føde avdelingen på Voss Flere som følger med på denne serien?
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Jepp, særlig stas å se på babyer :-) Hormonell som jeg er så griner jeg jo av å se fødsler, men det er så kos å se på de små nurkene.
3barns-mamma <3 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2010 Ja det er jo ganske rørende, hvertfall for oss som er hormonelle til tusen hehe
blå og rosa+lillebror Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg ser av og til, men syns den forrige sesongen var bedre. Syns de viser så mye hva vaktmestern gjør, er liksom ikke helt det store for meg da. Men er veldig gøy å se fødsler og babyer
jentahans Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 kan man se dette på web tv noen plass??
AS3* Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg syns også de kunne kutta ut han vaktmester'n. Han er jo ikke noe morsom. Hvis han hadde vært en artig person kunne det kanskje vært antydning til spennende. Jeg liker serien godt, men jeg syns kanskje vi kunne sett litt mer action og litt mindre pasientsamtaler også.
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 hahaah... jeg har følt meg kjempe dum.. For jeg begynner også og grine når jeg ser fødsler.. Godt jeg ikke er den eneste Ja, man kan se dette på web tv.. http://www.tv3play.no/program/sykehuset =)=)
Malinemor Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg følger med og synes det er kjempestas Har jobbet der oppe selv i flere år, sluttet i sommer. I dag ble jeg ekstra sentimental, for jeg fødte jenten min på den samme fødestuen de filmet fra i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå