Gå til innhold

Bleieforvirring - RIMI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som har fått klarhet i hva Rimis bleieavtale faktisk betyr?

Vi får forskjellige rabatter hver gang.

Noen ganger tar de bare av 39.50, forrige gang da jeg plukket med meg 4 str 1- pakker. I dag tok de av 39.50 men mannen min fikk bare 3 pakker (den ene var Riktignok str 3), og så beholdt de bonuskortet...).

Men noen ser ut til å få to for en i tillegg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her stempler de 2 ganger for 1 pakke og trekker fra 39,50 til slutt.

Det vil si jeg har bare kjøpt 2 pakker om gangen, så de har stemplett alle fire feltene og trekt fra 39,50

Skrevet

Eh, har du da betalt for alle pakkene, altså 4 pakker og fått 39,50 trukket fra eller fått 4 pakker for prisen av to og i tillegg -39,50?

Skrevet

Hei!

Har også opplevd mye rot rundt dette....Men det er slik at man skal få annenhver pakke gratis. Dvs kjøper man 4 pakker bleier skal man kun betale for to.

Ved kjøp av 4 pakker til 39,90 får man 8 stempel og dermed to pakker i "avslag" a 39,90.

Det som er forvirrende (og sikkert feil) er at str 1 og 2 koster mindre enn det fradraget man får, så da kan det hende at noen har strammet inn på dette, for ellers så vil du jo faktisk FÅ penger for å ta med deg de minste størrelsene ut av butikken!!! (str 1 koster 12,50 og str 2 24,50 mener jeg)

Men man MÅ følge med, sist gang mente han i butikken at jeg bare skulle få hver 4.pakke gratis, men etter å ha oppdatert seg på tilbudet så måtte han korrigere det ja......

Skrevet

Er det ikke bare Pampers man får to stempler for hos Rimi?

Skrevet

Jo - bare Pampers, så sikkert verdt å vente til man vet hva babyen kler / liker før man kjøper for mange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...