amusica Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Hei Det viser seg at det er tomt på apoteket, og jeg er nå på dag 18. Tidligst eggeuthenting til fredag og trenger foreløpig to pakker. Sykehuset jobber på spreng med å få tak i medisinen, og jeg venter i spenning på resultat. Jeg holder til i Trondheimsområdet. Krysser fingrene for at det er noen som har noen ekstra pakker liggende.
*sommer* Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Hei, jeg har et par pakker ligende. Vet ikke om det blir et forsøk igjen på oss i november, men jeg rekker i tilfelle fint å kjøpe nye :-)
amusica Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2010 Åhhh så supert.. Jeg kan fortsatt ikke tro at de går tom for cetrotide på apotekene i Norge!! Jeg skal få en dose i morgen av lege.. de hadde klart å få tre dose flydd over fra Ålesund og den siste av de skulle jeg få. Dvs. jeg trenger det fra onsdag. Spørsmålet er hvor du befinner deg i Norge? Er du Trondheim og omeng kan jeg plukke det opp.. Hvis ikke kan vi kanskje få sendt det som pakke over natten. Hvis du kan være så snill å kontakte med via sms på 48 20 51 46 hadde jeg vært veldig takknemlig. På forhånd tusen takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå