Gå til innhold

Varm og god vinterjakke/kåpe, som ser litt stilig ut. 1000-1500 kr. Kom med tips! : )

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I fjor investerte jeg for første gang i en "dyr", men ordentlig vinterjakke, nemlig en bergans dunjakke. Har aldri hatt en så utrolig nydelig jakke, så må bare få anbefale den. Jeg kjøpte både jakken og kåpen, ble helt betatt, enda jeg aldri i verden hadde sett for meg meg selv bruke sååå mye penger på en jakke..

Er dunjakker sportslig for deg? Isåfall er det mange fine dunjakker med sving i midja som er gode og varme. Med hette og som når nesten ned til klærne. Det ser ikke ille ut, men det viktigste er at du føler deg varm og god. Du finner mange varianeter, både billige og dyre. Du kan finne billige på B-young til under 500 kr, og Bergans har rundt 1500kr.

Jeg bor en iskald plass, hvor 20 minusgrader ikke er unormalt. Jeg sverger til dunjakker. Jeg frøs ikke noe forrige vinter.

Bor du derimot ved kysten hvor det er mildere klima og mye nedbør anbefaler jeg Bergans sine softshell kåper, med innsving i midjen. De er jo ikke like varme, men de ser ikke så ille ut. Pågrunn av de er i softshellmateriale, så må man nesten ha fleece eller ull under om man skal føle seg skikkelig varm på kalde dager.

Sjekk ut bergans.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...