Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Fikk noe så inni hampen vondt i siden i går. Helt nede nesten bak hoftebeinet. Varte i mange, mange timer jo!! Dunket noe veldig når jeg gikk og når jeg vridde kroppen så var det som om noen prøvde å rive eggstokken ut...au! Har nemlig verken tempet eller testen denne måneden...tatt litt fri.. Men de vondtene der var vanskelige å overse, altså!! Hehe.. Har også hatt meeengder med el-slim de siste dagene (så da ble det hanky panky på sovesofaen hos svigermor! Hihi) Så? Hvordan opplever dere el-smerter??? Er nesten sikker på at det var el da, men..hm...ja.. Tar ingenting for gikk med denne kroppen min! Men masse el-slim er jo et godt tegn da! (beklager fryktelig rotete innlegg!!)
Tuddeli Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har egentlig aldri lagt merke til EL før, jeg. Men denne mnd fikk jeg merkelig vondt i område for venstre eggstokk ca 16-17 timer etter jeg tok en kjempe positiv test. Varte vel noen timer tror jeg. Kjente det ekstra godt under sex faktisk. Kan vel ikke ha vært så mye annet enn EL det...
ikke i bruk Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Litt vanskelig å forklare for min del, for det gjør ikke vondt som oftest. Men jeg kjenner at det skjer noe. Kan minnes litt som "mensenmage" som jeg kaller det, bare ikke helt det samme. Er en følelse (murringer) inni der iallefall som ikke er til å ta feil av, noe jeg fikk bevist for meg selv denne måneden når EL ikke kom til vanlig tid, til tross for positiv el-test. Hele følelsen uteble i noen dager så hadde mine mistanker om at egget ikke slapp, så plutselig en dag kjente jeg at NÅ er det noe som skjer, tok en test for å sjekke, og det var EL akkuratt som jeg trodde. Kjenner det også i korsryggen av og til, litt sånn voksesmerte følelse. Trenger ikke ha noe med el å gjøre, men blir litt ekstra sliten i ryggen rundt den tiden.
Petrine +spire=❤ Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg pleier å få vondt på høyre side. Da er det en slags ømhet. Blir også "sliten" i krosryggen. Noen ganger blir jeg også kvalm..
Lille diamant Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Hos meg murrer det som regel godt i både korsrygg og mage, og i området rundt lysken. OG ikke minst i eggstokken på den ene eller andre siden. Og EL-slim er jo ett kjempe godt tegn ;o) testet ikke etter EL selv denne måneden, så er spent på når ikm er egentlig..
Petrine +spire=❤ Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Jada venstre side skulle det stå!
Happy87 Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Det du beskriver er akkurat det samme jeg har kjent idag. Akkurat som om det skikkelig "røsker i eggstokkene". Har hatt det nå i hele dag og håper virkelig det gir seg snart..Knallpositiv el-tester igår og idag så håper det egget slipper snart..Trodde ikke el-smerter varte så lenge jeg..Er min første eggløsning etter p-pilleslutt så har ikke kjent dette før, men det går jo ikke an og ta feil med de smertene jeg kjenner.. Har ikke sjekket så mye etter el-slim, men har merket at det er mer der enn vanlig så kanskje det er el-slimet.. Krysser fingrene for at vi begge har el og at vi snakkes på skravletråden for ikm uke 44:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2010 I dagmorges var jeg faktisk rett og slett "gåen" nedi der. Hehe.. Og nå er alt el-slimet borte, så..hm...jeg føler meg optimistisk.. men får vente og se om pms'en viser seg, eller ikke..hehe.
Happy87 Skrevet 18. oktober 2010 #9 Skrevet 18. oktober 2010 Hehe..Masse lykke til vertfall..pms og tr kan bare se å holde seg langt unna nå!!! Vi får bare krysse fingre og bein (etter ikveld)
liih Skrevet 18. oktober 2010 #10 Skrevet 18. oktober 2010 Eneste jeg får i forbindelse med el, er veldig såre brystvorter. Det kommer ett par dager før el og varer til 3-4 dager etter el..
Happy87 Skrevet 18. oktober 2010 #11 Skrevet 18. oktober 2010 Ja faktisk, når du sier det så merker jeg det også..Hadde ikke tenkt på det, men når jeg så du skrev det så måtte jeg kjenne etter og de var faktisk veldig såre..
liih Skrevet 18. oktober 2010 #12 Skrevet 18. oktober 2010 Ganske greit tegn det. Det er liksom ikke til å ta feil av. Ikke for min del i allefall.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 18. oktober 2010 #13 Skrevet 18. oktober 2010 Hei kjære Drømme stress-less:) Er innom her støtt og stadig for å se om du har skrevet noe nytt, jeg krysser fortsatt alt jeg har for deg og at dere lykkes snart:) Er det noen som fortjener å bli gravide snart så er det deg:)))))) Mange varme til lykke klemmer fra meg:)
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 19. oktober 2010 #14 Skrevet 19. oktober 2010 Signerer Tirilgirl! Ønsker deg masse lykke til jeg også. Nå MÅ det skje noe snart! Babystøv og mange klemmer fra meg!
Carina har to små gull Skrevet 19. oktober 2010 #15 Skrevet 19. oktober 2010 Heier på deg jeg også På tide dt blir din tur nå. Kanskje du har tidenes el??? KLemmer og babystøv fra meg
Cryst@l Skrevet 19. oktober 2010 #16 Skrevet 19. oktober 2010 Noen som får større pupper og vonde nipler rundt EL?? Vet ikke om det er EL, mensen eller graviditet. Testene er negative.. :S MYE vondt i korsryggen/bekkenet. Vært kvalm også.. Masse Lykke til
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #17 Skrevet 20. oktober 2010 *gir Tirilgirl, perle og Carina en goooood klem!!* Skjønne dere er!! Kan ikke fatte at det var noe annet enn el, det der altså. Dagen etter så var alt tørka inn igjen, og har ikke merka noenting i magen. Har opplevd cyste som sprakk for mange år siden, men det var jo en helt annen følelse. Så da har jeg informert mannen om at jeg venter mensen 30. oktober! Fordelen blir at om jeg ikke er gravid, så kommer mensen i det minste i helga...blir jo så sinnsykt dårlig.. Men men! Da satser vi på at to dager før og dagen etter el, var nok sengehopping! Hadde vært kult å si at barnet ble unnfanget hos svigermor Haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå