Gå til innhold

Desperat etter råd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er født i uke 34..nå er han 7 uker gammel, hadde termin forrige fredag ; )

i starten var han veldig rolig, roet seg så fort han hadde fått mat.

Nå er hyling meste parten av dagen, han virker rett og slett sulten bestandig. d eneste som roer han er pupp, flaske og kjøring i bil!

Han kan henge på puppen hele dagen...på kvelden blir han aldri fornøyd..d ender med at vi alltid gir han MME for at han skal sovne..ofte også på natten.

J veit j har mye melk, sjekket d ved å gi han MME og j pumpet meg her en dag. J pumpet ut 110ml, og han kunne fortsatt spise av meg.

Legger på seg veldig bra også, så d kan heller ikke være næringsfattig melk j har... Han har nok en del luft i magen, vipper nok til kolikk på kvelden. Men d er så frustrerende...at han aldri blir fornøyd. Så fort han får den MME på kvelden slokner han som oftest...blir vel så stapp mett at han ikke orker annet.. Er vel ofte sånn med premature, at de krever veldig mye mat, og trenger d tillegget med MME.

I tillegg skal j innrømme at d er litt sårt at ikke min melk strekker til.. Selv om j ikke skjønner at d kan være sult som plager han, siden han roer seg i bilsetet..

Flere med samme erfaring?? Råd i gi??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...