me5 Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 heisann.... jeg har en doppler... har kanskje brukt den 4 ganger i uken.... de jeg kjøpte den av me nte at det ikke var noe skadelig og at jeg bare måtte bruke den hvor mye jeg ville..... vet ikke helt om jeg stoler på det... men jeg blir bare forvirret med hele doppleren fordi det eneste jeg får inn er min egen puls over alt....;-( litt satt på spissen..... men den viser på minnet at den har hatt inne en puls på 136 men den har ikke jeg hørt... så jeg fatter ikke helt dette...
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 min doppler gjør også det, plutselig står det 126 også 154 også plutselig 80..jeg spurte jordmor sist om hun kunne vise meg hvor jeg kan høre lyden lettest og da klarte jeg det selv etterpå..på hver side av lysken din er vår hovedpulsåre pluss at du har flere blodkar med store gjennomstrømminger, dette vil doppleren ta inn som hjertelyd og da kan det fint stå 120 og div sånn...men når du finner babyen sin så vil den mest sannsynlig hoppe fra feks 172,174,173,176(som ett eksempel) og da hører du en helt annen takt og du er ikke tvil da...jeg har tatt opp lyden på mob og visst den på jobben(jeg jobber på tog) ALLE spurte meg hvorfor jeg hadde tatt opp lyden av ett godstog som passerer..!!!! ja det høres da visstnok sånn ut... men jeg pleier å holde min doppler stille på ett sted jeg og da dukker lyden opp etterhvert for jeg har skjønt at den jeg har i magen beveger seg myyyyye...så den kan bli svakerer også sterkerer også helt bort før den kanskje kommer skikkelig høyt og tydelig hehe ganske morro.. uansett lykke til, men vit det er mye som spiller inn for at du skal høre den eller ikke...
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Bruker den ca 3 ganger i uka
Gjest Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 I begynnelsen brukte jeg den kanskje 3-4 ganger i uka, nå bruker jeg den ikke i det hele tatt. Er så mye liv i magen at jeg har ikke behov for det
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 I begynnelsen brukte jeg den kanskje 2 ganger i uken, nå bruker jeg den ikke lengre fordi lillegutt er så aktiv. Eller dvs hender jeg tar den frem for å ta opp lyd så familien langt unna kan høre litt og innimellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå