jeje nr2 har kommet:) Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 .. med vilje, men nå i uke 32 holder jeg på å dø av nysgjerrighet.. har selvfølgelig vært det hele svangerskapet.. Mange har meninger om hva kjønnet er, de fleste sier gutt.. tar alt som finnes av tester og alle sier selvfølgelig forskjellig.. Har gutt fra før så sammenligner selvfølgelig veldig med det svangerskapet.. Flere som ikke vet kjønnet og tar seg selv i å "stole" på teite tester??? :) spennede uansett da.. men guuud om jeg bare kunne ha spurt på UL!!! hihi
Bompibjørnen *født* Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg er i uke 30 og vet ikke kjønn. Var egentlig samboer som ikke ville vite denne gangen, vi er 2.gangs. Og da fant jeg ut at hvis han ikke skal vite , da kan ikke jeg vite heller, for da hadde jeg jo avslørt det for lenge siden.. jeg går å funderer hele tiden og prøver også å sammenligne.. Mange som sier at de tror det er gutt, men så er det flere som kommer nå å sier de tror det er jente... jeg får ikke svart annet enn at det er 50% sjanse for at de har rett.. Men jeg har ikke tatt tester rundt om for å sjekke, for jeg tror ikke noe på dem allikevel.. og de også har jo 50% sjanse for å være riktig Heldigvis ikke sååååå lenge igjen, og det skal bli godt å få svar!!! For dette blir man ganske frustrert av.. måtte se opp i taket på forrige UL for å ikke PRØVE å se selv.. Blir spennende!!! Lykke til!!
jeje nr2 har kommet:) Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg tror jo heller ikke på disse testene, men blir jo helt gal av nysgjerrighet og prøver alle teite tester.. ikke plumpo å slik, men kjærringrådene og alt annet jalla enkelte har kommet frem til, men men, ikke lenge til nå, så får vel bare vente i spenning siste tiden=) Lykke til til deg også
lykkeligmammaoglillemor<3 Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Vi har også bestemt oss for å ikke vite kjønnet. Er 35+3 idag, så har ikke lange tiden igjen før lillegull ser dagens lys:) Jeg har tatt et par av de testene og de sier jente. De fleste av familie og venner tror det blir jente pga maveform, hjertelyd o.l, mens noen få er faste bestemte på at det blir gutt. Jeg sier bare at de får vente i spenning slik som oss, så får vi se hva det blir, baby blir det iallefall <3
cadence Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg holdt kjønnet hemmelig i lang lang tid for alle andre enn nærmeste familie, og 99% av de "uvitende" mente det var jente i vente pga formen på magen og rumpa mi!!! Jeg har jo senere bekreftet at det er ei jente i magen:)
Toffefe Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 Vi har 3 dager til termin, og har valgt å ikke vite kjønnet. Men så og si alle tipper gutt. Vi har en jente fra før, og den gangen tippet faktisk ALLE gutt, pga. mageform etc. Jeg er veldig spent, for jeg føler meg og ser ganske lik ut denne gangen som sist. Men det viktigste er om barnet er friskt, så jeg føler at alle andre er mer spent på kjønnet enn meg likevel...
Gjest Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg vet heller ikke. Har en gutt fra før, så sammenligner jo mye med det svangerskapet. Har til tider vært veldig nysgjerrig var på 3D UL og da holdt det hardt, men klarte å holde meg. Skal ha keisersnitt på mandag så da får vi svaret. Har visst guttemage og heller vel litt mot gutt selv også. Vi får oppdatere hverandre:)
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg vet heller ikke, og er kjempespent! Er i uke 30. Synes det er artig å ikke vite, og håper det gir ekstra motivasjon til å få ut babyen når den tid kommer, for vondt er det jo . Folk rundt meg tipper hele tiden hvilket kjønn det er, og det er relativt likt mellom gutt og jente. En spårunde da jeg var yngre sa jeg kom til å få gutt-jente-jente..vi får se om det stemmer. Stemte jo med førstemann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå