Gå til innhold

Dere som merker el...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk knallsterk eggløsningstest igår og idag (teststreken var MYE sterkere enn kontrollstreken) og idag har jeg så sinnsykt vondt på venstresida der jeg mener eggstokken ligger..Har vart nå i 5timer og kjennes ut som om noen holder fast og river og drar nedi der..Har tilogmed vondt når jeg går fordi da dunker det litt der.. Kan dette være eggløsningssmerter eller er det noe annet? Synes lissom det har vart så lenge nå..Kan heller ikke være blindtarmen for den har jeg fjernet;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er med 100% sikkerhet EL. Når testen blir positiv betyr det at EL er nært forestående. Altså er det når testen er positiv man bør prøve å bli gravid. Når de sterkeste EL-smertene setter inn, har egget sluppet folikkelen. da forringes kvaliteten på egget kjapt om det ikke blir befruktet. Håper du allerede har lagt inn aksjene for denne EL. Hvis du skal bli gravid denne pp da vel og merke:) Lykke til :)

Skrevet

La inn aksjer igår da jeg så det sterke resultatet på el-testen og får ta en runde til ikveld..Er sikkert for sent, men da har vi prøvd vertfall..Ble så sinnsykt glad nå..Endelig skjer det noe..Har ikke hatt el eller mens siden 21.juli..JIPPI!! Får bare håpe svømmerne gjør jobben sin:) Blir helt grusomt å vente over 3mnd neste pp også hvis det ikke gikk denne gangen..

Skrevet

Hehe! Så rart... Jeg la ut et innlegg selv om el-smerter nå! Haha!

Samme vondten i mange, mange timer!!! Vi krysser fingrene og satser på positiv test om et par uker! :D

Skrevet

Jeg trodde også at man hadde EL når man har ELsmerter, men jeg hadde EL-smerter på mandag og tirsdag for en uke siden og nå kommer ELslim. Beklager detaljer, men dette er litt snodig. Har ikke pos ELtest enda, men regner med at den er rett rundt hjørnet. Hmmm, noen som skjønner dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...