Gå til innhold

ENDELIG, etter to år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiren har endelig satt seg etter to år med prøving.

Det har vært en laaaang ventetid, men absolutt verdt det..

Ventet på mensen denne måneden, fordi jeg skulle begynne å ta pergotime tab., men nå har kroppen klart å ordne i dette selv. om ikke pergoen hadde fungert, skulle jeg begynne med sprøyter og ivf etter det..Er helt uvirkelig.

Testen ble knall positiv, og med en gang. Skal ta en ny test i morgen, med ukesindikator.

Hadde ingen tanker om at jeg skulle være gravid før i går, da jeg var kvalm, masse murringer i magen. Men, det som kanskje var det tydeligste tegnet for meg, var ømme bryster. Mest brystvortene.

Samboeren som er en hardbarka mann, satt å skreik som en liten unge...

Dette er bare helt uvirkelig..

Så det er håp for alle andre som sliter med å blir gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh, Gratulerer så mye! Blir så glad av å lese slike solskinnshistorier når en sliter selv:) Masse lykke til i den spennende tiden framover!!

Skrevet

åhh, Gratulerer så mye! Blir så glad av å lese slike solskinnshistorier når en sliter selv:) Masse lykke til i den spennende tiden framover!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Må være fantastisk å få en positiv test etter 2 års prøving! Og her klager jeg etter 5 mnd prøving!!! Setter litt perspektiv på ting ja.. Lykke til med svangerskapet!!!

Skrevet

Gratulerer so mykje!! :o)

So kjekt å høyre at det klaffar til slutt.

Lykke til framover :)

Skrevet

Så rørende!!! Gratulerer så inderlig mye! Har selv vært prøver i over 18 måneder, så jeg kan tenke meg det var vanvittig gøy å teste positivt, ja!!

Kos deg med svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse!!!! Håpe lille spiren klorer seg fast og at de om ca 8 mnd får resultatet lagt i armene dine =)))

Skrevet

takk for alle gratulasjoner, veldig hyggelig.

Ønsker dere lykke til videre i prøvingen :)

Skrevet

Gratulerer! Så bra at dere slapp unna alt styret:-)

Kos deg med voksende mage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...