Høstspire 2011 Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Skulle hatt tr for 5 dager siden. Var hos legen i dag, og i samme slengen fikk jeg tatt en blodprøve for å måle hcgnivået i blodet. Graviditetstestene slo ikke ut i helga, og jeg lurer på hva som skjer med kroppen min...! Andre som har erfaringer på dette området? Noen som har fått påvist graviditet med blodprøve? Stemmer det at de slår ut før urintesten gjør det? Har superømme bryster som klør... Oppblåst i magen og har vært litt kvalm..
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Har du testa igjen idag da? Beklager at jeg ikke har erfaring med blodprøve og hcg, men jeg heier på deg!!! Håper du er gravid! Hold oss oppdatert:)
Petrine +spire=❤ Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Har ikke noen erfaringer å dele jeg heller, men håper på positivt svar for deg.
Høstspire 2011 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2010 Takk til dere begge:) Nei, jeg testet ikke i dag. Skal ta en ny test i morgentidlig før jeg får svar på blodprøven. Håper jeg er gravid. Kjenner meg veldig gravid.. Men så tenker jeg litt på om jeg bare innbiller meg disse symptomene nå som jeg er så langt over IKM. De på legekontoret sa at symptomene også kan komme av at syklus har kommet litt ut av retning. Er bare så merkelig ettersom jeg aldri har opplevd forstyrrelser i syklus.. Får hverken tr eller positiv test. Men sist svangerskap testet jeg positivt 2-3 dager over IKM. Er jo et lite håp:)!! Huff, jeg krysser fingre og tær for at testen blir positiv i morgen tidlig! DET hadde vært HERLIG:)!!!
Cryst@l Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg krysser fingrene for deg! Jeg har selv ingen mens og litt uggen og vonde pupper. Får et lite håp hvis du tester positivt. Trenger alltid litt håp i denne pessimistiske verden
Høstspire 2011 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2010 Takk! Håper jeg kan komme med litt oppmuntring/håp til deg, Cryst@l, i morgen tidlig:)
nelliik m/blå & rosa Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 Hei. Håper du får noen svar på om du er gravid/eller ikke i morgen Krysser fingrene for det første da!! Jeg har ingen erfaring ang dette med blodprøver som har påvist svangerskap før graviditetstest osv.. Men ville bare fortelle deg at, i vår første pp (august) hadde jeg _alle_ symptomer på svangerskap... Var 100% sikker på at jeg var gravid! Både uendlig trøtt, god luktesans, øm/spesiell følelse i puppene, metallsmak i munnen, god matlyst, masse hvit utflod, you name it, mensmurring... osv. Samme som i mitt første svangerskap. Da dagen var der, kom selvfølgelig ikke mens! Og jeg var skråsikker. Hadde tilogmed hatt en bitteliten brunlig blødning på bare noen timer, som jeg var sikker på at det hadde vært en festeblødning.. Testet. Negativ... testet igjen. Negativ! Og min mens har aldri (!) vært uregelmessig, jeg har kunne stilt klokka etter den - fast, hver eneste lørdag hver 4.uke rundt kl 14-15 har den kommet.. Så at mens ikke kom som normalt og alle disse "symptomene", jeg var bombesikker! Men neida.. 3 dager forsinka kom den, etter utallige negative tester og forvirring. Og forrige mnd (vår 2.pp), kom den akkurat 31 dager etter første dag i siste mens - så min syklus har tydeligvis endret seg helt fra 28 til 31 dager (noe som aldri har skjedd med meg tidligere i livet). Så nå får jeg tydeligvis "alltid" mens rundt den 24. hver mnd.. Selv om håpet selvfølgeli er at den holder seg borte nå den 24.oktober (vår 3.pp) Masse lykke til!!! )
Høstspire 2011 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 19. oktober 2010 Negativ "stav-test" fra billigetester... Ja, jeg begynner å lure litt på om jeg kanskje ikke har hatt EL denne mnd og derfor ikke har fått tr eller om lengden på syklusen er forskjøvet og at testene derfor ikke slår ut, eller om jeg ikke er gravid og at tr er rett rundt hjørnet... Huff, skal til legen om noen timer. Da skal jeg få svar på blodprøve, samt ha samtale for å se om de kan finne ut noe... Kan bli interessant. Tror ikke jeg er gravid ettersom jeg har hatt NOK EN negativ test.... Men man skal aldri si aldri.....
Des87 Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 Når jeg ble gravid første gang så kunne ikke legen si om jeg hadde en begynnende eller en avsluttende graviditet. Fikk time på sjukehuset der de tok blodprøver for og se om det ble en stigning. Da ble det vist at det var en begynnende graviditet.
Høstspire 2011 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 19. oktober 2010 åh, krysser fingrene for at jeg har en begynnende graviditet!!! Håper den viser tegn til HCG i blodet slik at jeg kan reise på ferie med en liten hemmelighet i magen Veldig oppmuntrende å få høre slike historier!!!!!
Høstspire 2011 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #12 Skrevet 19. oktober 2010 Da ble det konstatert: Jeg er ikke gravid og må nok bare belage meg på å vente til tr kommer. Håper det skjer fort, for vi er veldig klare for en ny pp!!!!
nelliik m/blå & rosa Skrevet 19. oktober 2010 #13 Skrevet 19. oktober 2010 Ååh, så kjedelig!! Men likevel greit å vite ikke sant Så du slipper å gå rundt å være forvirra og håpe i det lengste... Lykke til i neste pp hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå