Gå til innhold

jeg er overbevist om at jeg er gravid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

6 dager over ikm i dag og med et slags press eller klem i livmoren som jeg adlri har under pms. det har hendt at jeg har hatt lange sykluser, men som regel får jeg tr rundt dag 24-26. Nå er jeg waaaaay over...

Jeg får iallefall ikke testet før over neste helg. urer på om jeg bare skal la være og se ha som skjer, jeg vil ikke vite...

Det var ikek planlagt, vi har ei fra før og planla å prøve bare jeg får meg jobb. jeg har jobb, men på kortidsvikariater. jobber jo fullt nå- heldigvis. Tjener iallefall nok på det inntil videre.

det er rett og slett ikke fristende å kjøpe test. jeg synes det er bedre å late som ingenting, og vente iallefall til jul med å glede meg. da har jeg sikkert fått en jobb og vi kan feire. Det er ikke engang fristende å si det til mannen min. han tror jeg har mensen nå...

pjuk! og litt jippi innerst inne så klart, bare alt det andre er på plass:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo beinhard! Hvordan klarer du å ikke teste når du er så sikker? Er det ikke bedre å vite det med tanke på barnet, alkohol, mat på ikke-lista osv? Jeg hadde blitt gal! Men så ønsker jeg VEEEELDIG å bli gravid og da. Det er kanskje ikke samme situasjon for deg. Uansett: Lykke til med det ene og det andre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...