Gå til innhold

Gravid eller ikke gravid????

Anbefalte innlegg

Tok en test for litt siden den var negativ:(

men skal prøve igjen imårra med morgenurin....

har vert gravid en gang tidligere, men da viste alle tester negativt, til å med de hos legen... så når de endelig fant ut at jeg var gravid var jeg 16+3... kan det vere sånn nå også? er litt småkvalm(mest på kveldstid) , veeeeeldi sliten å litt øm i brystene....

sluttet på p-pillen i september å hadde første dag i mens 14 eller 15 sept.... å ingen mens ennå .....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142451569-gravid-eller-ikke-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. jeg har d slik og. Slutta på pillen i august.Fikk vanlig mens rundt 10 sept. Og hadde sex der vi hoppa av i svingen. Har enda ikke fått tr. Og tok test i helga som var neg. Fryser masse,noe jeg har vært i tidl graviditeter,tett i nesa,tisser mye. Ikke så mye matlyst. Tok en billigtest jeg. For hviss jeg er gravid blir dette vårt 5 barn. Og passer ikke nå. Hadde tenkt å ikke få flere barn. Skal ta ny til helga hviss ike tanta kommer. Kan være kroppene som lurer oss etter pilleslutt:)

Hadde en pille fri måned i april tror jeg det var, men da kom tr ganske presis.... synst det bare er rart jeg :P

men får teste igjen imårra tidli:)

men hadde vert gøy å hørt om det er flere enn oss å evt hva utfalet har blitt hos de ;)

hold oss oppdatert da anrø :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...