Gå til innhold

Vogn til en uten bil

Anbefalte innlegg

Jeg har lite peiling på barnevogner. Men jeg vet at jeg liker vogner som ikke ser så veldig hypermoderne ut. Liker ikke de som er i plast eller veldig strippet ned hvis dere skjønner hva jeg mener.

Jeg vil helst ha firehjuling siden jeg skal kjøre i grus utenfor huset vi bor i og endel i bakker. Ellers så har vi ikke bil, så vi trenger en vogn som er grei å få på buss/trikk el.

Noen som har noen å anbefale?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142451561-vogn-til-en-uten-bil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje Emmaljunga City Cross med City Bag er noe for deg?

Eller kanskje Brio Happy eller Teutonia Mistral el Prestige

Simo er også en ren og klassisk vogn med 4 hjul, men den er litt større og tyngre enn de andre jeg har nevnt.

Ta en kikk på sidene deres:

www.emmaljunga.no

www.brio.no

www.simo.no

www.teutonia.no

Simoen og den største Emmaljungaen er supre, helt til de skal inn på buss eller trikk.

Hvis du vil ha en firhjuling som ofte skal på bussen ville jeg gått for en av de mindre/smalere emmaljungavogene. Jeg har citycross, og den er ikke noe problem på bussen.

Jeg er også glad i bugaboo cameleon, men den har jo små svingbare forhjul, og er vel ikke den beste i skog og mark. Men den er så liten og lett at den får man inn de aller fleste steder.

Brio Happy duo syns jeg er fin. Liker ikke utseende til Emmaljunga sine vogner (min smak) ellers er det også ok vogner. Ville ikke valgt teutonia, de holder seg dårlig i pris og kvaliteten er ikke så god, dessverre viste det seg for vår del som hadde det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...