Gå til innhold

Sv: Jippi, endelig min tur :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, endelig er det min tur å kjenne noe i det hele tatt. i dag har jeg for første gang hatt menssmerter 2 gang og venter enda på at det skal komme mer. Jeg er litt desperat av å kjenne noe siden jeg er utrolig lei av å gå rundt å ikke kjenne noe.

Så faktisk i dag har jeg fordoblet antall vonde tak, jeg hadde en gang i august og engang i september og TO gang i dag. Er kjempe lykkelig og tar gjerne i mot flere i dag :D

Andre som venter at det skal bli litt vondt? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt mensmurringer å vondt i ryggen i natt kjenner noen tak her men tørr ikke håpe men må si at smerten kommer med glede her venter nr 6 å siste er bare 1 år så er litt lei av å gå gravid:) å termin er om 6 dager

Skrevet

Du er jammen meg produktiv ;) Har litt lenger til termin enn det du har, men håper å bli ferdig snart siden jeg snart går i veggen..

Skrevet

Hi hi ja det er ingen prevansjon som har virket her i gården, så nå tror jeg mannen får klippe strengen. Har 1 jente på 16 gutt 14 gutt 8 gutt 5 gutt 1 år så nå får vi en jente å det blir gøy å kan kle opp jente igjen, etter så mange år gleder oss masse sitter med samentrekninger med 8 min i mellom nå men tørr fortsatt ikke håpe:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...