snuppene 09 og 11 Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 snart 8 uker, og har vært vekke fra jobben den siste uka. trøtt og kvalm. jobber på sykehjem, og er hetiske dager. har også en unge på snart 18 mnd. andre sykemeldte?
mamsen <3<3<3 Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 jeg er sykemeldt,frisk som en fisk,men forebyggende i forhold til min jobb som kan være utfordrene og belastende.kommer til å være sykemeldt frem til termin,er nå i uke 10+2
Miann Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Uff ja! Jeg blei sykmeldt 50 % på fredag. Kvier meg på å lever sykmeldingen, da de ikke har vikar for meg der jeg jobber. Jeg er lærling, men blir brukt som en ansatt 50% av tiden jeg er der. Jeg jobber på en barneskole og i SFO. Har også et barn på snart 3 år. Har skikkelig dårlige samvittighet, men pga jeg er mye dårlig og har mistet en gang tidligere er jeg forsiktig denne gangen. Er ikke mye rom for å slappe av når det er mange barn og få voksne på jobben. Men jeg skal manne meg opp å lever sykmeldingen i morgen.
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Ble sykemeldt 30% idag, for tre uker, pga kvalme. Håper det går over snart og at jeg kan kose meg på jobb. I det siste har det bare vært fælt å være der fordi jeg er konstant kvalm. Men ganske fælt å være hjemme også...
Guttemamma75 Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Mamsen : Om du er frisk og det er jobben som er problemet så er ikke rett ytelse sykepenger men svangerskapspenger!!!! Dette er en ytelse til friske gravide som har en jobb som er til fare for fosteret og hvor arbeidsgiver ikke kan tilrettelegge!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå