gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 ca 1 mnd igjen nå til terminen,og formen er helt elendig,føler meg konstant sliten,d meste er tungt tilogmed å puste.. gleder meg til dette er over og kroppen kommer seg til hektene. får ikke sov pga halsbrann og knæppsenna i bena. føler jeg ikke strekker til,og er bare syter om dagene!har en 4 åring som trenger en litt mer opplagt mamma . er d nån gravide damer her som har ett godt råd for å få litt energi ??
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg kan vel egentlig bare fortelle hva som funker for meg så kan du vurdere om det er verdt å prøve det:) Jeg har en på 3,5 år så jeg vet hva de gjerne skulle hatt mamma med på som mamma ikke klarer nå. Med sønnen min prøver jeg å ha en dag i uka hvor vi gjør noe på hans premisser det gir mye glede å se ham ha det skikkelig gøy. Vi reiser til f. eks metro lekeland eller et kjøpesenter hvor de har et bra lekerom og jeg har med meg noe godt å drikke til oss begge. Etter vi har lekt fra oss går vi gjerne på cafe, dolly eller mc donalds som er sønnen min sin favoritt. Jeg får energi av å skifte litt omgivelser og bare av å se på at sønnen min koser seg. For min del hjelper det med en liten shopping tur alene eller skaffe barnevakt og dra med mannen på cafe og shopping. Se på noe nytt til sminke veska, nytt smykke eller en liten makeover hos frisøren mot slutten av svangerskapet ga meg masse energi sånn på slutten sist og jeg følte meg mye bedre på barsel også ettersom jeg hadde klippet meg, hatt hårkur, farget håret og stelt og farget øyene brynene. Jeg koste meg også med å kjøpe meg en ny silke pysj, en kose dress og noen nye klær til barseltiden. Håper du finner noe som hjelper for deg det er helt grusomt å gå rundt sånn men jeg skal prøve å nyte de siste ukene med spark i magen denne gangen for sist savnet jeg dem da jeg hadde født.
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2010 tusen takk for svar,det ga meg absolutt noen ideer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå