<3 Fødeklar <3 Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Hei alle sammen! Hva har dere kjøpt? Skal kjøpe dunpose men aner ikke hva som er bra jeg, venter jo i februar så er jo ganske så kaldt når hun lille kommer. Håper på svar, hilsen meg:o)
Freba - jente08+termin 04/11 Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Atlander Maxiflex som jeg kjøpte på nettet. Den har jeg vært utrolig fornøyd med og den har et deilig mykt stoff utenpå.
♥ Mamma Mia ♥ Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Easy Grow dunpose med forlenger og lammeskinn inni. Varm, god og praktisk. Liker ikke voksiposene da de er så lange syns jeg, mens easy grow kan du ta på en forlenger når barnet vokser ut av den og fortsette å bruke til barnet er 3, 4 år...
AO3 Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Vi har en voksi urban som opprinnelig ble kjøpt som barnehagepose til knotten, men som han har brukt kanskje to ganger.
Nr 2 på vei <3 Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Har en lammeskinspose fra føstemann som jeg bruker i de kaldeste mnd fra nov-mars, veldig deilig pose Kjøpte en fleecepose fra brio til 400kr, kjempegod, som blir høst og vår pose i bhg til pjokken.. Blir den som blir brukt i første omgang med nr 2 som kommer i april
turbopå3+ny spire på vei:)) Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Får og i februar og regner med kulde:) Så her i huset går vi før den gode gamle voksiposen med ullfor:) Sverger til ull i kulda:)))
Lemonia Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 EasyGrow med lammeskinn i bunnen. Kjempefornøyd med den og siden den har forlenger kan den brukes i mange år.
AnnaRøverdatter Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 2-åringen min har en Troller Iglo vognpose, er veldig fornøyd med den og skal kjøpe den til nestemann også. Ull på liggedelen og dun i resten, kan dras sammen med snøring øverst og har opplegg for vognseler.
AnnaRøverdatter Skrevet 19. oktober 2010 #11 Skrevet 19. oktober 2010 Troller Iglo har forresten blitt best i test på TV2 Hjelper deg og Foreldre&Barn.
mastermind Skrevet 19. oktober 2010 #12 Skrevet 19. oktober 2010 Har artländer maxiflex, kjøpt på lilleprinsen.no Veldig fornøyd. Får nr 2 i februar, men tror jeg kommer til å bruke dyne da. Synes det er bedre på de små. Innbiller meg det iallefall. kanskje jeg endrer mening etterhvert. fikk senere på våren sist, så da var det ikke aktuelt med pose
♥Mammatil3små♥ Skrevet 19. oktober 2010 #13 Skrevet 19. oktober 2010 Vi har lammeskinnpose som jeg har tenkt å bruke de første mnd. (termin i midten av mars). Kjøpte den som vinterpose til minstemann ,og har vært veldig fornøyd med den:) Har ikke så mye erfaring med dunpose, så vet ikke hva som er best... Til førstemann brukte jeg lammeskinn i bunnen av bagen , så pakket jeg babyen inn i ett pledd, og hadde dyne oppå. Det fungerte også fint...
Tigergutt Skrevet 19. oktober 2010 #14 Skrevet 19. oktober 2010 Har Odenwalder fra første mann - har vært kjempe fornøyd med denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå