Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen vits i å ta med pc på sykehuset? Hvis jeg skal på internett tenker jeg på?

Hva er vanlig, at det er trådløst nettverk der eller ikke?

Ser jo at flere legger ut bilder fra sykehuset på facebook feks, men har man da med seg sitt eget nettverk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha med meg mac´en min til sykehuset... men det er fordi kjæresten min er fra Nederland og vi skal skype med foreldrene hans når babyen er kommet til verden og jeg har fått hvilt meg litt.

Haukeland sykehus har iallefall trådløst nettverk på de fleste avdelinger såvidt jeg vet, så regner med de har det på barselsavd. også.

Nei, facebook får vente!! ;P

Skrevet

Skal ha med PC her ja. Det er gratis pasientnett på St. Olav, så det er jo veldig greit.

Syns det er kjekt å ha den med av flere grunner egentlig. Til å høre på musikk, se på film om det drøyer ut eller mens krabat sover, få sendt litt bilder til fjern og nær etc.

Skrevet

nei, jeg tar meg noen internettfrie dager:-) evt har jeg jo mobilen hvis jeg skulle trenge det......

Skrevet

Takk for svar:) Enig i at facebook får vente ja:)

Skrevet

På Riksen har de ihvertfall en PC med internett på pasientbiblioteket, som man kan bruke om man vil det=)

Skrevet

det visste jeg ikke:-) men da kan jeg jo alltids snike meg dit hvis jeg får behov! Takk for tips! (men følte ikke behov for pc når jeg fødte for 2 år siden var så mye annet å fokusere på;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...