Gå til innhold

Da har vi endelig fått leggerutiner her i huset:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini er snart ti uker, og vi har allerede fått gode leggerutiner! Han legger seg kl 19.30 og sover til 08:) Synes det er veldig greit. Er jo litt deilig å ha noen timer alene på kvelden bare jeg og min forlovede også;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med det!:-) Deilig med litt alenetid om kvelden. Men hvordan i alle dager fikk du det til?? Min lille tulle på 11 uker sovner fortsatt kl 1-2 om natten og da ikke inne i sin egen seng (det er uaktuelt, da skriker hun) men ute i stuen sammen med meg og samboer. Da smiler hun og er blid frem til hun sovner og så bærer vi henne inn i sengen sin. Da kan hun sove alt fra 2-8 timer. 8 timer er dog veeeldig sjelden og har kun oppstått 2 ganger.

Skrevet

Jeg hadde aldri trodd det skulle gå så knirkefritt selv.. Men for to uker så tenkte jeg at jeg skulle prøve å se hvordan det gikk. Begynte kl 21 til å begynne med, og så la han tidligere og tidligere, og nå er han i seng 19.30. Første uka våknet han ofte, men siste uka har han sovna som en stein når jeg har lagt han oppi senga:)

Jeg gir han pupp inni senga hver kveld før han skal legge seg, med veldig lite lys på, og da blir han trøtt og sovner ved puppen. Så er det bare å legge han oppi senga si:) Våkner 2 ganger som regel om natten for å spise, men det må man jo bare regne med så lenge han bare får morsmelk:)

Er nok ikke alle babyer som er like mottagelige for rutiner, men kanskje du kan prøve å endre mønsteret sakte men sikkert, og se hvordan det går?:) Kan hende det er for tidlig for snuppa di enda:)

Skrevet

Jeg får prøve og prøve og se om det klaffer tilslutt!:-)

Skrevet

Lillegutt på 9 uker begynte å sovne selv i halv 8 tiden for en liten stund siden. Ble krøll etter helga da samboer var på fylla og bråka en del da han kom hjem.. Det glir sakte men sikkert tilbake til normalen igjenn da heldigvis! Må si vier heldige som har så små barn som legger seg så tidlig uten problemer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...