Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 krukkene er av keramikk og jeg har plantet i de. tenkte at de kanskje kan sprekke når frosten kommer.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Det varierer men det pleier å stå på om de er frostsikre...Jeg har hatt begge deler stående ute og kun de frostsikre har berget gjennom vinteren.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 det er forskjell på krukker. Du får kjøpt både frostsikre og ikke. Ville sjekket med butikken du kjøpte dem i.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 ok, så ikke at de stod noe på de når jeg kjøpte de. men krukkene var billige og kjøpt hos europris
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg fikk ødelagt noen flotte krukker sist vinter, fordi jeg ikke tok dem inn. Det var tykke, fine kjeramikkrukker. Ble så lei meg, for de var så fine og kostet ganske mye. Frostsikre krukker har ihvertfall hull i bunnen, er veldig kompakte i godset og veldig tunge. Hvis du ikke er sikker på at de er frostsikre risikerer du at de sprekker.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Sjekk om det er krukkene er godt drenert. Hvis ikke er det lett for at de sprekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå