gravid med nr2 Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 12.10.2010 kl 11.31 kom den perfekte keiserinna vår med planlagt keisersnitt...Hu var 3228g og 50 cm:) Dagen starta med å få kateter i 8 tida, så sku me bli trilla opp til ks. Men det dukka opp noko haste greier, så me blei utsatt.. Dette blei ein liten påkjenning, då tankane kom i sving. Men 10.40 kom dei å henta meg og sambuar min:) endelig skulle me få møte prinsessa vår:) Når me kom til operasjonssalen sa eg hade til sambuar min, og blei trilla inn på opersjonssalen.. Der var det forbredelsa, men å sette inne veneflona og klar gjering til spinalen. dei bomma litt på veneflonane og tok litt tid før dei fekk spinalen på plass. Så då var det litt tårer og redsel som gjekk gjennom hovet! men når dei hadde fått alt til, så kom sambuaren min å satt på sio av meg å snakka m med:) 11.31, høyrte me eit fantastisk flott skrik av prinsessa vår:) hu blei med jordmor og sambuar på sjekk. Så kom dei inn til meg og me tre fekk kosa litt:) Mens eg blei sydd igjen, var sambuar med jordmor og vaska og ordna prinsessa:) Dei kom til meg på overvåkninga, der eg fekk amma jento vår:) hu saug godt til brystet:) etter 2 tima på overvåkninga blei eg trilla ned på avdelinga:) Alt i alt så har da vore ein fantastiske opplevelse og få ta ks, dei var så flinke:) jento kom tirsdagen, då eg fekk smerte lindring og hadde lite smerte i forhold til ks m nr 1. onsdagen tok dei ut kateter og eg var fort oppe å gjekk og dusja, formen blei bedre og bedre ut over dagen:) Torsdagen reiste me heim i 2 tida:) med at me reiste inn og tok føllingsprøve på fredagen:) no er jenta vår 6 daga og er så snille atte:) og formen til mor er veldig bra:) så lykke til alle som venter i spenning på babyane sine:)
Ella78 m/ A&M Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Gratulerer så mye med jenta! Det hørtes ut som en fin opplevelse av et keisersnitt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå