Gå til innhold

Kvalme og oppkast fortsatt...... Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skikkelig sliten nå.

Hadde det ok første 12 ukene men fra uke 13 har jeg hatt til tiden store problemer med å holde på maten, det er ikke alltid like ille men jeg er alltid kvalm og blir jeg sliten eller stressa spyr jeg. Legen begynner å bli litt usikker men ettersom jeg er litt over ideal vekt synes han ikke det betyr så mye.

Symfyse fundus målene ligger litt over den rødestreken og lillemor i magen er kjempe aktiv så hun ser ut til å ha det bra.

Jeg har gått ned 8 kg så langt men det har gått jevnt, nå går jeg ikke ned lenger men heller ikke opp selv om jeg begynner å bli ganske full av vann.

Er det flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer denne... litt over 4 uker igjen og her går det i kvalme og oppkast fortsatt. :( Er noe skikkelig dritt!!!

Skrevet

Vet det er mangen som er overvektig eller har noen ekstra kilo å ta av som kan gå ned litt pga oppkast som ikke blir fulgt opp...

Men heldigvis tar forster det den trenger av deg uansett

men vet ikke hva det kommer av eller hva du skal gjøre:( hos meg var det omvent,alt kom opp igjen men eg gjekk opp i vekt uansett....

Men salte kjeks skal hjelpe på...

Skrevet

Er i dag i uke 36 og er nå 4 dager uten oppkast, kvalme, *bank i bordet* ellers har jeg ligget med oppkast hveeeer dag siden uke 8. så signerer og føler med deg! å krysser fingra for meg selv og håper det kommer på flere dager på min ikkespyende liste..:P

Skrevet

Krysser fingrene for deg mamma06,spire,i,magen jeg hadde det slik sist svangerskap også men ikke så ille da. Sist hadde vi bare oss voksne så jeg sov når jeg ville og spiste alt jeg hadde lyst på (med varierende suksess).

Denne gangen er legen min og familien litt mer "nervøse" jeg har riktig nok kula på magen men passer oppi klærne som passet før jeg ble gravid første gang. Vet jo at babyen får det hun skal ha for hun spiser mine lagere så blodprosent o.l. varierer veldig mye.

Det er ikke mange som gir uttrykk for sånne plager og jeg føler meg veldig unormal men det er kanskje fordi venninner og svigerinner er super friske i gravid tilstand og jobber og trener som vanlig og påstår at de ikke merker at de er gravide.

Synd å si det men litt godt å vite at jeg ikke er helt alene selv om jeg ikke unner noen dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...