Gå til innhold

Jeg er såååå kvalm, men grav test viser negativ. Kan kvalme komme så tidlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skal clearblue også, men forrige sv.skap fikk jeg ikke positiv test før en eller to dager etter IKM.

Denne gangen her fikk jeg positiv test litt før, men var så spykvalm at jeg skjønte hva som var saken lenge før jeg testa. Tror jeg var spykvalm omtrent fra befruktning.

Har testat tre gånger, men det visar negativt varje gång.

Men är så kvalm att jag fattar inte vad det annars skulle kunna vara.

Vill inte vara gravid, har en på 1,5 och en på 2,5 och att få en tredje nu känns verkligen tungt. Hemskt att säga så...jag vet, men det är så det känns.

Samtidigt känns en abort helt otänkbar.....

Skjønner hva du mener, det passet ikke godt inn her denne gangen heller, men jeg har bare en fra før og visste at jeg skulle ha en til før eller senere. Det ble visst før....

Men du får klamre deg til negative tester og ta en ny test om et par tre dager for å se hvis mensen ikke dukker opp. Og så får du håpe det er spysyken i stedet for at du er gravid.

Tack, men är så förfärligt kvalm och har varit det i mina två andra graviditeter också, men inte så här tidigt. Det är ju extremt allt bli kvalm en vecka efter befruktningen i så fall.

Tänk så stora konsekvenser ett litet "misstag" kan få för ens liv.

Vi sliter redan nu med två små och vårt äktenskap blir väl inte bättre av att få en bebis till. Det blir alltså tre barn på tre år.

Men å andra sidan ångra man väl aldrig ett barn när man väl fått det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...