Makkapakka Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Min utrolig søte lille jente er blitt 4 mnd nå. Dessverre sover hun ikke særlig godt om nettene. I begynnelsen våknet hun 1-2 ganger om natta, så var hun nede i 1 gang om natta (yes, dette vår veien liksom). MEN, de siste ukene har hun begynt å våkne hver 2-3 time om natta: f.eks. kl 24, 03, 05, 07, 09 (hun legges ca 19-20, men har blitt vanskelig å legge også). WHY??? Jeg tror hun blir overtrøtt på kvelden. Når hun skal spise da er hun så trøtt at hun nesten ikke orker mat. Og er helt tullerusk når hun legges i senga. Det med nattevåkningen betyr kanskje at hun er sulten, eller......? Jeg har fullammet frem til ca 2-3 uker siden. Nå får hun flaske med mme på kvelden og noe mme på dagtid også. Det skal vel ikke være sånn at ei 4 mnd gammel jente skal være så mye våken og sulten om natta? (hun roer seg ikke med smokk, kun på puppen. Men hun suger i ca 4-5 min så sovner hun igjen. Det betyr hun ikke blir mett og våkner fort igjen). Tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå