Gå til innhold

:-)

bradley 38 år

Anbefalte innlegg

Hmmm, da må vi forberede oss på våken netter fra juni/juli av om alt går bra....... :-)

Og jeg som trodde at det skulle ta måneder før jeg ble gravid denne gangen. Tok ut spiralen i januar og begynte på pp. Siste mens var 20 sept og jammen meg lyste det ikke "Gravid" mot meg etter test i dag :-)

Men så kommer alle disse spm ang tester, skal man ta tidlig ul, duo test i Norge eller utlandet, mange tanker her nå.

Men mest av alt overrasket og glad.

Har en gutt på snart 5 år fra tidligere og han har lenge gått rundt og spurt om jeg har baby i magen og om noen uker kan jeg fortelle han nyheten om at han skal bli storebror.

Fortsetter under...

Gratulerer så masse! Jeg er også 38 og venter min 3. Jeg har vært hos legen og hun har sendt melding om duotesting her i Oslo. Siden jeg nå får tilbud om denne duotesten setter det igang en tankeprosess jeg ikke hadde de andre gangene jeg var gravid. Rart, det der. Hadde jeg ikke fått dette tilbudet, hadde jeg nok tatt privat UL slik jeg gjorde med de to første men siden man plutselig blir tilbudt diagnostikk blir liksom sjansen større for at noe er "galt" (inni hodet mitt hvertfall). Samboeren min vil gjerne at vi tar duotesten - ellers hadde jeg nok tatt privat UL og latt det bli med det. Uansett - det går nok bra.

Gratulerer! Jeg er 44 år og venter mitt første barn. Vi valgte duotest (blodprøve og tidlig UL) og ikke fostervannsprøve pga abortrisikoen. Og så synes jeg fostervannsprøven er så sent i svangerskapet at det ville jeg ikke. Hadde duotesten gitt meg dårlig resultat hadde vi selvsagt gått videre med fostervannsprøven. Det går jo heldigvis som oftest bra for de aller fleste av oss!

Lykke til!

Gratulerer så masse med graviditeten:)

Jeg er selv 41, vært gravid to ganger og hadde duo-test begge gangene. Veldig fornøyd med den løsningen. Nå gikk det ikke bra for oss første gang, nå er vi kommet til uke 27 og tørr begynne og håpe at det skal gå bra denne gangen:)

Lykke til videre i svangerskapet og koz deg masse:) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...