Gå til innhold

rare lyder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært så masse rare kneppe,poppe,snæppe lyder i magen i de siste dagene, sitter jo bare på vakt om det er kneppelyden før vannet går....hehe...

Tørr ikke å ut på butikken en gang, for et så redd for at vannet skal gå da. Vannet gikk med førstemann, og det var så ubehagelig masse vann som strømmet på, det stoppet mersom aldri.

Mens termin var i går, og ul termin i morgen, har hatt MASSE murringer og maserier, men selvfølgelig ikke regelmessige og ikke harde nokk til at ting vil komme seg i gang liksom....Er ikke helt i formen i dag, så vi får se hvordan dagen utvikkler seg, men sitter vel like tykk i morgen også på termindaton... (fødte dagen før med førstemann)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe;)

samme her!

min forrige fødsel startet med rier, så jeg vet ikke hvordan det kjennest ut når vannet går... men har hørt flere som sier att det kommer ett "knepp" før vannet går.. så hver gang jeg hører knepp, romling, osv i magen så sitter jeg bare å venter på att vannet skal fosse ut... men neeeida...:P

Nå sitter jeg her med mye kynnere og vondt nedentil.. var tenkt meg på butikken en tur, men tørr ikke å dra ned helt ennå... redd vannet skal gå som du sier:P Så jeg får bare vente å se om det skjer noe mer eller om det roer seg.... igjen! ;P

Lykke til vertfall! =)

Skrevet

Har den store maraton dagen i dag, vaskemaskina står i kjelleren, så går trapper så det synger etter. Nå har jeg gått en liten tur rundt boligfeltet, så nå skal jeg innta hvileposisjon i sengen en stund, for å se om disse murringene gir seg eller øker på..... blir så sliten av alt "maset" av min kjære livmor....men fikk sjokk i sta når jeg så meg selv i speilet, har fått det samme draget over fjeset som når førstemann kom, så jeg tror ikke det er lenge igjen....håpe håpe....:)

Lykke til du også:)

Skrevet

Rare lyder som kommer fra magen, kan vere for lite fostervann... så hadde eg vert dere ville eg skjekket opp i det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...