ronja irene Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 har 6 dager til termin. har hatt modningsrier i flere dager, men nå tror jeg det er andre boller her... kommer takvis med ca 10 min mellomrom. er vondere enn modningsriene, slimproppen har gått for 1 uke siden, og har faktisk vært litt løs i magen i dag. håper så inderlig det blir noe denne gangen. er 2 gangs, men fortsatt like slu på om det er ekte vare elle ikke. krysser fingrene:-)
cadence Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Fingers crossed:) Hadde noen kratige tak i går, veldig ulike kynnerne jeg har vært plaget med. Så jeg hååååper jordmor kan gi meg noen gode nyheter i dag:)
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 lykke til begge to.. SPENNENDE
Elviras mamma Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Ååå så spännande, och så avundsjuk jag är! Jag är en dag på övertid nu och har inte ens sett spor av ett tecken på att ting är på gång. Tror kanske jag börjar gå bakover i graviditeten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå