Gå til innhold

Har vært på ultralyd! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var virkelig tidenes UL! :) Jordmor var så hyggelig, hun forklarte alt hun gjorde og var grundig og nøye med at vi skulle få være med i selve undersøkelsen av barnet :) forrige gang jeg var gravid sa bare jordmor at alt så greit ut, med veldig lite detaljer, men dette var noe helt annet. Kjempegøy!

Og til slutt: hun kunne med 98% sikkerhet si at vi venter en liten lillesøster! Helt fantastisk! Hun fant i hvertfall ingen tegn til utovertiss, og hun lette ganske lenge og grundig. :)

For en nydelig dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde samme opplevelsen. Ble informert og vist gjennom hele undersøkelsen - så moro! Vi venter også en liten jente ser det ut som. Gleder meg masse :)

Skrevet

Gratulerer så mye med vell overstått UL, så flott at det ble en så fin opplevelse for dere!

Skrevet

Så gøy! Gratulerer med jente i magen! Hvilken uke er du i?

Skrevet

Så morro! :-) Har selv en av hver og er gravid i uke 14. med vårt tredje :) Er veldig spent på hva som skjuler seg i magen min, skal på ultralyd om knapp 1 måned :-)

Skrevet

takk alle sammen :)

er i uke 19+3 i dag, frøkna har vært veldig aktiv hele dagen :)

Skrevet

Ååååå sååå kos massse gratulerer, Jenter er fantastiske gled deg masse =0) kos med små prinsesser =0)

Skrevet

Takk :D

klarte ikke dy meg, måtte kjøpe et par Hello Kitty sokker, de var såååå søte :P

Skrevet

Gratulerer så masse med den flotte UL og resultatet:) Masse lykke til videre i svangerskapet.....

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...