blå og rosa+lillebror Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Dette var virkelig tidenes UL! Jordmor var så hyggelig, hun forklarte alt hun gjorde og var grundig og nøye med at vi skulle få være med i selve undersøkelsen av barnet forrige gang jeg var gravid sa bare jordmor at alt så greit ut, med veldig lite detaljer, men dette var noe helt annet. Kjempegøy! Og til slutt: hun kunne med 98% sikkerhet si at vi venter en liten lillesøster! Helt fantastisk! Hun fant i hvertfall ingen tegn til utovertiss, og hun lette ganske lenge og grundig. For en nydelig dag
Nykommern Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Vi hadde samme opplevelsen. Ble informert og vist gjennom hele undersøkelsen - så moro! Vi venter også en liten jente ser det ut som. Gleder meg masse
J -76 Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Gratulerer så mye med vell overstått UL, så flott at det ble en så fin opplevelse for dere!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Så gøy! Gratulerer med jente i magen! Hvilken uke er du i?
Tøvsjura Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Så morro! :-) Har selv en av hver og er gravid i uke 14. med vårt tredje Er veldig spent på hva som skjuler seg i magen min, skal på ultralyd om knapp 1 måned :-)
blå og rosa+lillebror Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2010 takk alle sammen er i uke 19+3 i dag, frøkna har vært veldig aktiv hele dagen
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Ååååå sååå kos massse gratulerer, Jenter er fantastiske gled deg masse =0) kos med små prinsesser =0)
blå og rosa+lillebror Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. oktober 2010 Takk klarte ikke dy meg, måtte kjøpe et par Hello Kitty sokker, de var såååå søte
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 18. oktober 2010 #9 Skrevet 18. oktober 2010 Gratulerer så masse med den flotte UL og resultatet:) Masse lykke til videre i svangerskapet..... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå