Gå til innhold

jeg fikk beskjed fra en anonym her inne at jeg ikke kan få barn. Kan noen andre være så snill å se?

Anbefalte innlegg

Jeg har nok mistet igjen for andre gang i helgen, og føler meg ganske motløs. Kan noen se på meg? Om jeg blir gravid igjen snart, og at det går bra? Eller hadde anonym rett? Kan jeg ikke få barn?

jeg 010383

han 250283

Fortsetter under...

jeg vil først si at jeg kan ikke spå, men vil alikevel komme med noen ord til deg, jeg sier som ei som spådde meg, ikke la negative spådommer styre ditt liv, styr det selv å tenk positive tanker, vet dette er tongt. har mistet 3 ganger selv i løpet av 1 år, men kanskje tiden rett å slett ikke passer nå.

du skal se alt går bra til slutt, har du vært til gynekolog? bestill en time å snakk med han, spør om du kan få ta prøver, se hvordan egg er osv på grunn av at du er så bekymret, la mannen din ta prøver han også. man kan få mye hjelp i dag. å du kan jo bli gravid du har jo vært det ganger nå. er det mye stress så kan også det ha en stor virkning på at man mister. er man syk osv. men ikke la andre styre livet ditt, veilede ja men ikke styre det, du kan snu det du vil.

vil ønske deg lykke til og si at jeg har stor med følelse til deg. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...