Kaisasinmamma Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Heisann Jeg er helt fersk her inne, og er vel litt mer i kategorien ufrivillig barnløs/sekundær infertil. Jeg har en datter på 9 år, men det ser ikke ut til at hun får noen søsken. Men i det siste har jeg begynt å lure på hva som skjer med meg. Jeg fikk konstantert celleforandringer i sommer, og ble operert for dette på Riksen 26 aug (konisering). Da fikk jeg beskjed om å ikke ha sex, ikke karbad osv i 3 uker. Jeg hadde blødninger til og fra i alle de 3 ukene, og regnet med at noe av det skyltes mens. Da det hadde gått 3 uker + 2 dager (18 sept), hadde vi samleie, og dagen etter begynte jeg å fossblø. Jeg hadde kraftig blødning i 3 dager før det var stopp. Etter det har jeg ikke fått mens. Jeg skulle etter min syklus hatt mens ca 8 eller 9 oktober, men ingenting har skjedd enda. Legen min lurte på om jeg hadde mens da jeg begynte å blø rundt 19 sept. Er det vanlig at syklus forskyver seg så kraftig etter en konisering? Eller kan det tenkes at jeg faktisk er gravid? Vi har jo bare hatt sex den ene gangen i forrige syklus, og tidligere har vi jo omtrent forsøkt alt utenom stoppeklokke for å time eggløsning. Da jeg ble gravid med datteren min, visste jeg det før uteblitt mens. Jeg måtte vente med å ta test, men jeg visste at den var positiv. Nå er jeg mye mer usikker. I dag morges merket jeg at brystene mine har endret seg noe. De virket større og det "prikker" liksom i dem av og til. Er det bare jeg som innbiller meg ting? Jeg har blitt skuffet så mange ganger at jeg har ikke turt å kjøpe test. Jeg orker ikke flere skuffelser nå. På den annen side, bør jeg vel egentlig bare forvente at jeg begynner å blø i morgen eller onsdag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå