Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har hatt vondt i brystene de siste dagene, og måtte ta en test i går kveld. Mener jeg fikk svak rosa strek på strimmelen. Men det kan være synsbedrag Tok en ny i mårrest, og syns igjen jeg ser en svak rosa strek. Har IKM torsdag 21.10. Åååååhh, det er lenge å vente. Jeg bruker aldri å ha vondt i brystene på denne måten før mens, så jeg er ganske sikker på at det er noe på gang her Håper det går bra denne gangen for oss. Nå er jeg lei av å prøve
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Hurra og gratulerer! Som det har blitt sagt her inne før; en strek er en strek, om den er svak eller ikke. Den blir nok sterkere skal du se
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Gratulerer! håper den klorer seg fast.
LilleMy08 Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 GRATULERER så masse!! Høres bra ut dette Var det billig strimler du brukte? Og hvor svak var streken din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå