Gå til innhold

I long for pain!

Vikinghuldra ♂04♂10♀13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går virkelig og ønskedrømmer om smerte om dagen. Håper hver dag at det er blod i trusa når jeg går på do eller at vannet skal fosse ut av meg når jeg reiser meg opp. Kanskje tegn på at jeg begynner å bli klar?? Hehe. Har 10 dager til termin, så det hadde vært fint om han kom snart. Magen begynner å bli så tung at det er vondt liksom. Og jeg føler meg i elendig form - på den måten at jeg puster og peser og blir sliten av ingenting. Så etterpå skal jeg dra i stallen og power-møkke for hingstebassen min - kanskje det gjør susen?? :)

Fler som er rimelig klare og gleder seg til å ha vondt??! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært klar for mere smerte lenge jeg nå! :)

Alt er på plass og ordnet! Har liksom ikke mere å finne på som må ordnes!

Har igjen 17 dager til ul termin og 5 dager til menstermin!

Her har formen plutselig blitt på topp igjen, så jeg har fuget flisene på badet og pakket pallesekker med ved for hele vinteren, men han klamrer seg fortsatt godt fast inni der! Lurer på hva jeg skal finne på nå! Har prøvd å kjøre på veldig hompete vei, men det blir det bare kynnere av, ikke noe mere!

Synd ponnien til ungene er for liten til at jeg kan ta meg en ridetur! Hodet til den lille i magen har vært festet ei stund nå, jeg er 3. gangs og legen tror han skal komme før termin, men så heldig som jeg er så må jeg sikkert holde ut med kynnere og lite søvn hver natt og gå over tiden også! :)

Er jo litt sånn når man begynner å bli lei av ventinga, da prøver man det meste! Men jeg regner med at han kommer når han er klar! Men jeg blir nok fortsetten å prøve med det ene og det andre for det! :)

Skrevet

Ja nå begynner jeg å føle meg ganske klar til å hilse på den lille i magen som ser ut til å trives veldig godt der inne. Hadde termin i går, og meldingene på telefonen begynte å tikke inn om jeg gikk enda. Da jeg leverte minsten i barnehagen får man sånne glupe spørsmål om man ikke har fått enda... Joda hva svarer man da uten å bli så veldig sarkastisk. Hadde det ikke vært for alle spøsmål og kommentarer tror jeg ikke man hadde blitt lei så fort. Men må si jeg kjenner at det er helt ok om det begynner å skje no snart..

Skrevet

for noen dager/uker siden grudde jeg meg veldig til fødselen, men NÅ føler jeg meg virkelig klar!! Og smertene kan bare komme!! ;D

Jeg har 2 dager igjen til termin og begynt å bli temmelig lei... Skal heldigvis til jordmor i morgen, så kanskje hun kan trikse litt;)

Blir ikke noe mindre lei av venninder/familie som maser hver eneste dag om d ikke har skjedd noe! :P hehe;)

Har hatt mye kynnere inatt, og har det ennå... så jeg hååååper att de snart begynner å gjøre vondt!! Men har ropt ulv ulv så mange ganger nå, att jeg tørr nesten ikke å håpe..........

Får håpe d snart starter med alle oss som går og venter og er lei.... =)

Skrevet

Å nei!

Hadde jeg kjent dere hadde jeg sagt: Syke mennesker dere trenger hjelp. (altså på en spøkefull måte)

Jeg skal ha alt dopet de kan tilby meg. Tar heller full narkose og ks enn masse pain. Jeg er pysete som f---

Sist var det skikkelig smertehelvete. Hadde full drypp i to timer på slutten og riene bare kom på i ett kjør, det var fælt rett og slett.

Håper på en smooth ride denne gang, gjerne med egen anestesilege som bare skal sitte og passe på at jeg ikke kjenner noen ting. Has haha hahahahahahaha.

Skrevet

Hehehe, ja man blir jo litt sinnsyk i disse tider kanskje... ;)

Vil helst ikke ha noe særlig smertelindring jeg, lystgass får holde. Er ikke så pysete av meg. Og nå vil jeg bare ha skikkelig vondt for å få kommet igang og bli ferdig. Magen er så stram også, så det kjennes ut som jeg snart går i lufta som en ballong, litt sånn --> *pjiiiiiiiuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiii* opp i taket.

Skrevet

Har det på samme måte. Greier ikke vente lenger! Kjenner etter hele tiden: "skjer det noe nå??! Hva med NÅ?". Tror jeg blir sprø. Jeg tar gjerne pain nå, alt for å bli ferdig ;) Jeg håper og ønsker at jeg skal greie meg uten noe særlig smertelindring, men vet jo ikke før jeg er i fødsel om jeg greier det. Blir tykkere og tykkere for hver uke, og magen strammer seg. Forløpig ingen strekkmerker, men da må mini komme snart så ikke de plutselig dukker opp. Nei, nå er det virkelig på tide med litt fødestøv for oss som går her og venter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...