Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg testet negativt på lørdag, brukte riktignok ikke morgenurin. Å, er så spent. Murrer godt i magen, akkurat som TR kommer når som helst. Men nå er jeg to dager over, og forventningene bygger seg opp! Hååååper TR holder seg langt unna!
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 18. oktober 2010 2 dager OVER IKM, skulle det stå :-)
Gjest Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Spennende. Krysser fingrene for deg. Selv er jeg 4 dager over ikm. Tester negativt lørdag morgen med morgenurin. Var billigstrimmel riktignok men ettersom jeg forstår skal ikke det ha noe å si. Føler meg ikke spes gravid men murrer litt magen inn i mellom og får litt sånne tak i puppene. Minner om en svak " utdrivelsesrefleks" i grunnen. Tror nok bare syklusen min har gjort ett lite hopp og at jeg har fått en mer normal 28 dagers syklus. Har vært 21-22 dager siden jeg sluttet på pillen i sommer. Men blir jo litt smårar av dette her uansett da, kjenner et bittelitehåp ligge å luske. Selv om det faktisk blir mindre for hver dag uten tr og ingen symptomer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå