Træægtrønder`n :) Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Hei! Er det noen som har erfaringer med modningsakupunktur? Når startet dere og hvem gikk dere til? Jeg har blitt anbefalt å gå til en akupuntør som også er jordmor, men det er ikke så lett og finne. Noen som kan anbefale noen/har erfaringer med noen i Bærum/Asker området?
Voyeur Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg går til privat akupunktør som ikke er jordmor. Han satte noen nåler sist uke som fikk ting i gang inni der, hadde skikkelige tak i magen, og den sank masse i dagene etterpå. Skal tilbake i dag, håper han trigger ting litt mere nå Jeg går også for å få en lettere fødsel enn sist, og for bekkenløsning, så har gått til han ganske lenge. Er veldig fornøyd, selv om det er litt dyrt. Husk at alle akupunktører, ikke bare de som er jordmødre, kan sette modningsakupunktur. (Har nesten mer tro på de som er utdannet akupunktører enn jordmødre som har kun opplæring i noen nåler..) Bor desverre langt unna Bærum/Asker, så kan ikke hjelpe deg på det området;) Prøv å søk på gule sider!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå