Vårbarnet med to små Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Denne gangen fikk jeg bare en uke med glede... Vi visste allerede før forrige helg at jeg var gravid, og mandag og tirsdag fikk jeg positive tester. Men torsdag kveld kom første blodet... Lørdag tok jeg en ny test, en CB digital. Den viste Gravid 1-2 uker. Da visste jeg at det var over for denne gang, at hCG nivået var på vei nedover igjen. Senere på dagen begynte jeg å blø. Ikke fossblø, men en forsinket mens. Jeg er SKIKKELIG skuffet! Og rimelig lei meg!!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Huff! Dette er ikke no koselig lesning altså! Føler virkelig med deg! Har du snakket med legen om Habituell Abort? Det skal vel normalt være tre runder med ufrivillg abort før man får d utredet, men d kan jo lønne seg å snakke om det med legen. Håper virkelig det klaffer for deg snart, og at en ny spre klorer seg fast! Krysser fingre og tær for at det ordner seg på naturlig vis!! Masse lykke til og stor trøsteklem!!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Huff! Dette er ikke no koselig lesning altså! Føler virkelig med deg! Har du snakket med legen om Habituell Abort? Det skal vel normalt være tre runder med ufrivillg abort før man får d utredet, men d kan jo lønne seg å snakke om det med legen. Håper virkelig det klaffer for deg snart, og at en ny spre klorer seg fast! Krysser fingre og tær for at det ordner seg på naturlig vis!! Masse lykke til og stor trøsteklem!!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Huff! Dette er ikke no koselig lesning altså! Føler virkelig med deg! Har du snakket med legen om Habituell Abort? Det skal vel normalt være tre runder med ufrivillg abort før man får d utredet, men d kan jo lønne seg å snakke om det med legen. Håper virkelig det klaffer for deg snart, og at en ny spre klorer seg fast! Krysser fingre og tær for at det ordner seg på naturlig vis!! Masse lykke til og stor trøsteklem!!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Beklager at det ble posta så mange ganger. Pc`en hengte seg opp!
Peispå! Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Hei! ikke for å strø salt i sårene, men er du sikker på at det er over? Mange som blør "mens" fordi om de er gravide. Skjønte bare ikke hvorfor du tolker en cb-digital 1-2 uker som at det er over, når du faktisk ikke er kommet lengre? Den gir vel ikke noe indikasjon på hvor mye eller lite hcg du har? -Stemmer det ikke at det er 1-2 uker siden befruktning da? Håper at du har det bra etter forholdene, og at du tar vare på deg selv. Stor klem fra meg!
Vårbarnet med to små Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2010 tror nok det er over. Brystene ble helt plutselig vanlige igjen, etter å ha vært ømme i et par dager og gradvis mørkere. Og det er MYE blod.... mye... Det var tre uker siden befruktningen. Og jeg vet det høres dumt ut, men jeg tror på det ringtest greiene. Forrige gang jeg var gravid gikk den i STOOOORE sirkler over magen min, og dagen etter utskrapning hang den helt rolig. Nå har den sirkulert over magen min igjen i litt over en uke, siden lenge før jeg kunne teste positivt. Men nå henger den på nytt HELT bom rolig.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 Huff, så trist å se deg her igjen. Det høres veldig likt ut som hos en venninne av meg. Hun testet positivt, og da hun var ca 6 uker begynte det å blø. Hun tok en CB som viste gravid 1-2 uker (som med deg), men hun var jo lenger på vei. Hun fortsatte å blø og testet negativt etter en stund. Så trist, men det er jo best at det skjer så tidlig. og nå har du hatt ditt av uhell, så da går det bra neste gang! Lykke til!
Peispå! Skrevet 18. oktober 2010 #9 Skrevet 18. oktober 2010 Da skønner jeg litt mere.. Så trist at du skal måtte gjennomgå dette en gang til, det kan være tøft. Håper du *setter deg på hesten* og at du kommer sterkere tilbake når du føler deg klar! klem,klem
Carina har to små gull Skrevet 18. oktober 2010 #10 Skrevet 18. oktober 2010 eg sender deg en stor varm klem. Synd det ikke gikk denne gangen heller. Håper kroppemkommer fort i rute igjen og at u sitter med en ny spire om ikke så alt for lenge. Klemmer fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå