Hjerteskatten<3 Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 God morgen Jeg har akkurat tatt et test, men en sånn billig strimmel. Det er nemlig tre streker her? Først kom den kontroll steken opp, den er ikke helt klar i fargen da, så kom det opp en tynn tynn strek, å så lenger opp så kom det er rosa strek etterhvert.. Men den rosa streken er jo litt langt fra de andre strekene? Å den tynne streken har ikke farge.. Hva er dette da? Skal ikke de strekene stå sammen? Uff dette blei litt rotete da
Peispå! Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Sorry, skjønte ikke helt hva du mener, men etter det jeg vet skal det kun være to streker, ikke tre.... ? Er det en grav.test eller el-test?
Hjerteskatten<3 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2010 Har lest meg fram til at den var negativ.. Men jeg tok en eggløsningstest også, å test streken var neesten like sterk som kontroll streken, men det står at den da er negativ også, siden den skal være like sterk eller sterkere? Men siden det er to streker, har jeg enten akkurat hatt det, eller er den på vei da? skjønner ikke helt jeg
Peispå! Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 du er ikke så datakyndig at du klarer å legge ut bilde av testen da? Ble litt nysgjerrig jeg nå.:-)
Peispå! Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 På en eggløsningstest er det alltid to streker, fordi man alltid har en viss mengde med LH hormon i seg. Så du har nok rett, hvis ikke teststreken er like sterk eller sterkere, skal den tolkes som negativ. Men, hva med den testen med tre streker på? Var det en graviditetstest?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå