Ave Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg satte inn egg på tirsdag 12.okt og på fredag begynte jeg å kjenne strekkende smerter i magen. Dette er mitt andre forsøk og på første forsøk hadde jeg ikke noe slik som dette så derfor lurer jeg fælt på hva som skjer. Nå har jeg hatt disse smertene siden fredag og idag er det søndag, og enda er det over en uke til jeg skal ta test. Er det noen andre der ute som erfart det samme og kan fortelle meg hva det er? Kan jo ringe til klinikken, men redd for hva jeg kan få som svar av de over tlf....
Hege72 Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Hei! Hvis det er en følelse av at du føler deg stiv og støl i magen, som om du har tatt mange situps og ikke strekt ut, kan det være et graviditetstegn!
Ave Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2010 Nei det er mer sånne smerter en gjerne får på dagen eggløsning/mensen helt nederst i livmoren og noen ganger ute i egglederene. Har hatt det hver dag siden fredag, altså fra 3 dag etter innsetting til nå dag 6. Idag har jeg hvert skikkelig dårlig i kroppen også. Null energi, halsbrann og små kvalmebyger, men har også hatt en veldig stressende dag på jobb. Første forsøket hadde jeg ikke slike symptomer så tankene surrer jo selvfølgelig. Jeg tørr ikke ha for mye forhåpninger for er redd for å bli for skuffet visst ikke egget har festet seg denne gangen også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå