Gå til innhold

Noen som vet at dere skal ta keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg skal :D

Jeg har hatt to hastesnitt, i 06 og 09. Derfor blir det planlagt denne gang, heldigvis!

Jeg har hatt problemer med begge snittene. Første gangen fikk jeg ikke nok nok bedøvelse under inngrepet, og andre gang fikk jeg flere infeksjoner etter inngrepet.

Kan ikke si at jeg gleder meg til nok et keisersnitt men jeg kan vel ikke ha så uflaks at det går galt denne gangen også! ;)

Hvordan tanker har du rundt et nytt keisersnitt, og vet du hvor lenge før termin det blir utført?

• 3 uker senere...

Jeg har også hatt 2 hastesnitt og skal vel da ha planlagt keisersnitt denne gangen. Hadde kanskje foretrukekt vanlig fødsel men er veldig glad det bare blir en av delene ihvertfall, ved hastesnittene var jeg jo nesten i mål med lange vanlige fødsler før det endte i snitt. Denne gangen er jeg kanskje ikke så utslitt etter fødsel som de to tidligere gangene...

Jeg har hørt man setter datoen 7-10 dager før termin men at det varierer fra sykehus til sykehus.

Ja, jeg også hadde rier i mange, lange timer før snittene.. ! 16 timer med første og kun 6 med andre (heldigvis).

Jeg gruer med veldig til snittet denne gang siden jeg har hatt komplikasjoner med begge de forrige snittene, ugh.. MEN det skal bli deilig å få en dato å forholde seg til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...