Gå til innhold

Noen ammere, eller andre som kan svare? (samme som på anonym)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at vi begynte med fast føde vil ikke babyen ha melk på dagtid.. Han elsker vann, men jeg vil heller gi han morsmelk, men det er jo helt umulig! :(

Han drikker mye melk på kvelden. Han våkner flere ganger i løpet av natten og vil ha melk. Dette gjorde han ikke før vi begynte med fast føde.

Han spiser 4 måltider i løpet av dagen.Han spiser veldig godt!

Jeg får av og til i han litt morsmelk på dagtid.

Gjør jeg noe galt? Hvorfor vil han ikke drikke på dagtid? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har samme problem her. Hs sa jeg ikke skulle styre noe med det, og bare fortsette å tilby. Jeg tror egentlig bare barna våre har begynt å bli store... : ) Jenta mi er 7,5 mnd. Hvor gammel er gutten din da?

Skrevet

Han er 6,5 måned.

Ja, de begynner å bli store.. :( Litt trist, jeg ville amme lengere enn dette.. :(

Skrevet

Da jenta mi begynte med det så la jeg ammingen til før hun skulle sove. Var bare når hun var trøtt at hun var interessert i pupp,og sånn er det enda,er snart 11 mnd. I begynnelsen ammet jeg henne morgen og kveld, pluss før de to lurene hun har i løpet av dagen. Etterhvert kuttet jeg ut de to på dagen pga hun er så veldig småspist at da var hun ikke så interessert i annen mat igjen.

Skrevet

Jeg tipper han rett og slett er for mett til å orke melk på dagtid. Om natta merker han sikkert at han er tørst, hvis ikke du gir noen annen drikke i løpet av dagen, så da våkner han å vil ha melk pga tørsten. Forsøk å gi vann til alle måltider i løpet av dagen, så kan det hende du slipper at han våkner så ofte om natta for å få melk.

Skrevet

Har en på 6,5 mnd og merker godt at han er mindre interessert i puppen på dagtid etter at vi begynte med mat og vann. Her tar han det også igjen på natta.

Har tenkt som så at så lenge vi ammer så lite på dagen så kommer jeg ikke til å begynne med noe nattavvenning iallfall. Har lyst å opprettholde ammingen lenge enda, så får heller stå til ;) Men vi samsover etter at han våkner første gangen så han "forsyner" seg egentlig selv uten at det forstyrrer min søvn noe særlig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...