Gå til innhold

Tenker så mye

Anbefalte innlegg

Hvorfor må jeg tenke så mye på det! Er redd for å miste!! har jeg noe grunn til det.. kan jeg ikke bare prøve å kose meg å nyte tiden med lillesnuppa mi <3 Alt som kommer opp er den lille babyen i magen, det er så ferskt.. vi har sagt det til de nermeste nå,veldig tidlig.. tenker også at vi kanskje burde vente med å fortelle det ? mye kan jo skje?? jeg er så redd for at det skal skje.. går bare å tenker på det:S Vi er så lykkelig å vi gleder oss uvirkelig på å få et nytt familiemedlemm!! så hvorfor kommer det så mye negative tanker ?

Kan noen hjelpe meg på bedre tanker ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142449008-tenker-s%C3%A5-mye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror at redselen for å miste er helt naturlig! Man er jo så lykkelig for å ha en liten i magen, og man gleder seg, så vet man jo, at HVIS noe er galt, så mister man før uke tolv som regel... Klart man er redde for dette! Tror alle er d, i større eller mindre grad! Jeg mistet 3 ganger før jeg ble gravid med junior! Jeg gikk i 6 mnd og skjøv tanken om et barn fra meg, for jeg var sikker på å miste igjen... men da jeg var seks mnd på vei, gikk øynene opp, OJ, jeg skal bli mamma! Hehe! Var gravid på slutten av året ifjor, å da måtte jeg desverre ta abort pga personlige forhold... d knuste meg, siden jeg trodde jeg aldri kunne bli gravid mer... men her sitter jeg, tror jeg er gravid igjen, skal prøve å ta test idag! Er 3 dager over mens nå! :D

Eneste rådet jeg kan gi, er å prøv å slapp av, nyt hvert minutt, kjenn etter de første tegn på at d er noen som bor i magen din, følg med i den boken, mnd for mnd! Ta fram alle de positive tingene, gi deg selv LOV til å føle på de gode følelsene! :) Dette går nok bra skal du se! :) Lykke til!

ja, det er forferdelig å tenke på!! Stakkars, du har vært igjennom ganske mye du hører jeg!! da skal ikke jeg klage! beklager dette!! men ja!! hver enkelt har nu sine frustrasjoner eller hva jeg skal si!!

Går ikke ann å tenk på at man skal miste heller!! må bare fokuser på d positive som du sier og la dagena bare gå!! :)

Takk for litt støtte!! og lykke til du også! håper for deres del at det er en spire på vei:)

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...