Gjest Fairywoman Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 kort presentasjon; Vært sammen med mannen i snart 18 år - har prøvd å få barn i ca 15 år - uten å lykkes enda. 2 icsi forsøk - negativt - egget festet seg ikke.... og prøvd alle metoder som finnes føler vi - mellom himmel og jord. Ting forandrer seg - og vi ser også ting på en annen måte.. Håper derfor at det er noen her inne som kjenner til en privat sæddonor - som gjerne vil dele med seg. For inseminasjon. Jeg tar imot det jeg kan av info og deres erfaringer - ivf - icsi - for her i huset er det mannen som ikke kan..:-( Danmark - riga evt.annet... SÅ - nå venter jeg i spenning på å høre fra nettopp deg som leser dette - og gleder meg til å sjekke mail om ikke mange timene igjen. Stor klem fra Fairygirl
TanteTroll Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Hei! Har dere undersøkt med de klinikkene i Norge som har donorsæd? Hvis du har hatt 2 forsøk har du kanskje 1 offentlig igjen? Jeg mener Riksen har donorsæd. Lykke til - håper det ordner seg for dere!
Gjest Fairywoman Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 De har jo denne grensa på 38 år da...og jeg fyller det i nov - men vi har vår søknad der inne - og var å tok blodprøver hepatitt o.l. for en uke siden. Deretter skulle de bedømme om vi kunne få vårt siste forsøk ut ifra prøvene.... Er jo litt spent tross alt... Overskriften over er alvorlig - men det finnes vel ett annet liv uten også - selvom det absolutt ikke er noe ønske enda. Grensen for egenfødte barn har flyttet seg med alderen....men vi er fortsatt " unge" - er etablert med trygge jobber, bolig - familie og venner. Tryggheten og alt det andre ligger til rette som det heter seg:-) Klem fra Fairywoman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå