Gå til innhold

Fitness Fusion?


Forandringfryder ♂♂♂

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd? Prøver å finne en styrketime som passer til en voksende mage! Har meldt meg på en time i morgen, siden jeg er i så god form skal jeg på en spinningtime først. Tenkte det kunne være en ok kombinasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har vært masse på FF hos Elixia, og synes det er fint form for trening. Men det er jo ikke styrketrening med vekter, så man bruker bare sin egen kropp.

Enig i at det er ok å spinne litt først, siden det er greit å være varm (selv om man varmer opp) og ikke minst så er det avspenning de siste 10 min (ca) og da er det ikke alltid like lett å slenge seg på sykkelen etterpå..

Er 24 uker nå, og har vært på FF siden det startet opp på senteret her jeg bor i høst.

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har vært på FF 2 ganger nå, og liker det godt! Før pleide jeg å trene power etter spinning men måtte innse at det ble litt mye! Gøy at du fortsatt kan trene FF i uke 24! Hva gjør du mens de andre ligger på magen eller gjør andre øvelser du ikke får til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør alle øvelser, bortsett fra å ligge på magen.. og da gjør jeg andre former for ryggtrening. Feks diagonalhev.

Trener mye forskjellig, men liker å få med meg en time FF i løpet av uken :) Jeg er såpass heldig at jeg fortsatt kan jogge og hoppe og er i veldig god form, så jeg prøver å holde formen ved like så godt jeg kan!

Lykke til videre i svangerskapet, med både trening og alt annet som følger med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!

Jeg jogger også foreløpig, men er jo bare i uke 9 så det er tidlig enda!

Regner med det begrenser seg fremover når det blir glatt ute!

Ellers satser jeg på å fortsette med spinning, step og FF. Kommer nok til å variere med Zumba og yoga også!

Jeg skal også ha nr 3, så det er nok bra å holde seg i god form for å holde ut! ;o)

Lykke til du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...